Ce calificari sau experienta sunt necesare pentru a lucra in domeniul call center si suport clienti?
Un job in cadrul unui call center necesita o serie de aptitudini in special de comunicare si relationare cu oamenii. Nu este neaparat nevoie sa ai experienta in acest domeniu, fiindca majoritatea companiilor ofera un training care te ajuta sa te specializezi pentru rolul de agent call center. In calitate de operator call center, este esential sa fii o persoana care se adapteaza usor situatiilor neprevazute, care face fata cu brio provocarilor si care comunica cu usurinta cu oamenii.
Ce tipuri de joburi se gasesc in call center/suport clienti?
Exista numeroase oportunitati in acest domeniu. Poti fi un operator in call center intr-o companie multinationala, in cazul in care stapanesti macar o limba straina. Astfel, ai oportunitatea de a folosi cunostintele lingvistice in cadrul activitatii profesionale. Totodata, poti fi agent suport clienti intr-un domeniu tehnic, oferind asistenta tehnica clientilor, prin diverse cai de comunicare: telefon, chat, e-mailuri. Daca lucrezi in vanzari, poti fi operator suport clienti si poti gestiona diverse probleme pe care le intampina clientii cu comenzile lor. Pe OLX.ro gasesti o varietate de anunturi pentru a-ti gasi un job in call center sau in domeniul suport clienti.
La ce sa ma astept la un interviu pentru un job in call center/suport clienti?
Pentru a te pregati corespunzator pentru un interviu de agent suport clienti sau operator call center, este recomandat sa te documentezi cu privire la compania angajatoare. Te poti gandi la eventualele intrebari pe care le-ai putea primi si poti pregati raspunsuri, pentru a nu fi luat prin surprindere. De asemenea, este posibil sa primesti intrebari legate de cum ai proceda in diverse situatii neprevazute, dat fiind faptul ca un job in call center presupune comunicare cu oamenii si o buna gestionare a situatiilor dificile si a stresului.