Anuntul acesta nu mai este activ - gaseste anunturi asemanatoare in Personal administrativ - secretariat Bucuresti.
Secretara
Cautam o persoana agreabila, energica si proactiva care sa ofere sprijin colegilor din toate departamentele astfel incat sa putem optimiza procedurile de lucru din cadrul firmei.
- Studii superioare finalizate;
- Limba engleza - obligatoriu nivel avansat;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Cunostinte operare PC foarte bune;
- Abilitati de organizare si planificare a activitatilor zilnice;
- Persoana organizata, dinamica, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp.
Descrierea jobului:
- Preia apelurile telefonice si le redirectioneaza
- Inregistreaza toate documentele intrate si iesite din firma si asigura fluxul intern al acestora;
- Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Redacteaza, fotocopiaza, scaneaza, pregateste documente;
- Inregistreaza corespondenta, pregateste plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat;
- Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
- Raspunde pentru buna organizare a deplasarilor managementului societatii;
- Coordoneaza relatia cu colaboratorii companiei;
- Realizeaza rezervarile pentru calatorie si cazare;
- Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
Oferim:
- Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara, dinamica;
- Dezvoltarea unei cariere in cadrul companiei
- Pachet salarial atractiv
Descrierea companiei:
Suntem o companie tanara care isi desfasoara activitatea in industria de telecomunicatii (oferim servicii VoIP). Ne folosim cunostiintele acumulate in domeniul telecomunicatiilor pentru a oferi o gama completa de servicii wholesale si retail care sa vina in intampinarea nevoilor clientilor nostri.