Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 12 august 2025

WINCON SRL angajează Asistent Manager - Stefanestii de Sus (Ilfov)

WINCON SRL

Salariu

3 000 - 5 000 lei

Localizare

Stefanestii de Sus

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Stefanestii de Sus

Descriere

Descriere

Descrierea companiei: WINCON este o companie Design&Build, specializată pe construcții industriale, al cărei colectiv este format din mai multe departamente (Administrativ, Proiectare, Execuție/Construcție, Managementul proiectului, Costuri și Estimări, Achiziții, Contabilitate și Resurse Umane).

Suntem în căutarea unei persoane organizate, dinamice și responsabile, pentru a se alătura echipei noastre și a ocupa rolul de Asistent Manager disponibil in cadrul santierului din Ștefăneștii de Sus. Dacă ești o persoană atentă la detalii, comunicativă și dornică să învețe și să se dezvolte alături de o echipă cu o atitudinere pozitivă, te invitam sa aplici pentru acest rol.

Rolul de asistent manager:

Asistentul Manager este persoana care sprijină echipa managerială în activitățile zilnice, asigură buna funcționare a fluxului de informații și a activităților din cadrul companiei, fiind primul punct de contact pentru vizitatori, clienți sau apeluri telefonice.

Atribuțiile rolului de asistent manager:

  • Suport administrativ pentru Managerul de Proiect/Șantier

    • Întocmirea, actualizarea și arhivarea documentației de șantier (procese verbale, rapoarte zilnice, situații de lucrări)

    • Transmiterea și urmărirea comenzilor de materiale și echipamente.

  • Monitorizarea activităților zilnice pe șantier

    • Verificarea prezenței muncitorilor și completarea pontajelor zilnice.

    • Raportarea eventualelor întârzieri, lipsuri de materiale sau probleme tehnice către Managerul de Proiect.

  • Comunicare și relaționare

    • Menținerea legăturii cu muncitorii în vederea solicitărilor venite din partea lor;

  • Respectarea normelor de Securitate și Sănătate în Muncă (SSM)

    • Respectarea normelor de SSM și echiparea adecvată normelor SSM;

    • Sprijin în organizarea instructajelor SSM și PSI.

  • Asistență logistică

    • Suport în organizarea transporturilor, recepția materialelor și verificarea conformității acestora.

  • Alte atribuții:

    • Întâmpinarea vizitatorilor și asigurarea protocolului pentru întâlniri;

    • Aprovizionarea biroului cu stocuri de birotică și protocol necesare pentru desfășurarea activităților zilnice;

    • Întocmirea de AWB-uri pentru transmiterea corespondenței prin curierat rapid;

    • Comunicarea permanentă cu toate departamentele din cadrul societății și asigurarea unui schimb de informații precis între acestea;

    • Menţinerea unui sistem eficient şi sigur pentru îndosarierea tuturor documentelor, precum si gestionarea bazelor de date în sistemul de operare a documentelor.

Cerințe:

· Studii superioare finalizate sau în curs;

· Cunostinte software: operare PC, Microsoft Office;

· Abilități de comunicare în limba română și limba engleză;

· Capacitate de multitasking;

· Abilități organizatorice și atenție la detalii;

· Dorință de a învăța;

· Experiența cu platformele de tip ERP prezintă un avantaj.

Dacă te-am convins și consideri că te potrivești rolului de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău.

Așteptăm să te cunoaștem!

Aplica
ID: 291113808

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau