Tehnician service produse Apple
Salariu
3 500 - 6 000 lei
Localizare
Bucuresti, Sectorul 3
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Fișa jobului
Cine suntem?
www.hishop.ro este un magazin online cu produse Apple si service dedicat MacBook si iMac. Reparațiile dispozitivelor sunt efectuate de experți tehnicieni care folosesc piese Apple originale si aftermarket. Efectuăm reparații electronice, reparații placi de bază, înlocuire componente, diagnosticare rapidă și corectă. Suntem la curent cu ultimele noutăți în materie de reparații astfel încât tehnicienii noștri urmează periodic cursuri de specialitate. De-a lungul timpului avem peste 1000 de device-uri reparate.
Ce cautam?
Tehnician IT junior care isi doreste sa aiba un inceput in cariera sau cu experienta de minim 1 an.
Cum ar trebui sa fie noul/a coleg/a?
1. Sa iubeasca dispozitivele Apple ( iPad, iPhone, MacBook, iMac, Mac Studio, etc)
2. Atitudinea pozitiva este foarte importanta. Ne dorim o persoana care sa vada partea plina a paharului.
3. Sa fie dispusa sa invete. Daca nu invata, nu creste, daca nu creste, firma nu creste.
4. Sa fie organizata si atenta la detalii
5. Sa fie proactiva si persistenta.
6. Sa stie sa scrie frumos si corect, sa vorbeasca frumos.
7. Sa lucreze in echipa si sa ajute ceilalti colegi.
8. Sa aiba cei sapte ani de acasa.
9. Sa aiba studii superioare finalizate/in curs: inginerie (constituie un avantaj).
10. Sa aiba experienta minim 1 an in domeniul IT, familiarizat cu termenii specifici, experienta in utilizarea sistemului de operare MacOS;
11. Sa aiba experienta in domeniul electronicii, sa stie sa foloseasca uneltele dedicate de service (vom repara diverse produse Apple: iMac, MacBook Air, Pro).
12. Sa aiba abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point);
- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;
13. Sa-si asume responsabilitatea pentru deciziile luate;
Ce va face in cadrul acestul job?
- raspunde la solicitarile telefonice/mail oferind consiliere post-garantie utilizatorilor de produse Apple
- intocmeste fisa de service pentru echipamentele ce necesita reparatie
- face diagnosticare de baza (in prezenta clientului) si avansata (in laborator) a echipamentelor care sosesc in service
- comunica cu clientii pentru a-i informa despre statusul comenzilor/reparatiilor
- tine legatura cu furnizorii pentru comenzile efectuate
- pregateste comenzile pentru a fi livrate
- repara laptopurile primite in service ( schimba bateria, tastatura, display, curata sistemul de racire, inlocuieste componentele defecte, face reparatii pe placa de baza)
- intocmeste oferte de pret
- tine gestiunea stocului de piese si a produselor oferite spre vanzare clientilor
- pregateste documentele necesare inchirierii/vanzarii produselor disponibile
- factureaza si incaseaza costul serviciilor/produselor pe care le oferim
- se deplaseaza la sediul clientilor unde avem incheiat contract de mentenanta pentru rezolvarea unor probleme tehnice dar si pentru a livra produse
Ce primesti? (bonusuri , beneficii)
1. Pachet salarial motivant (salar fix + bonusuri de performanta)
2. Posibilitate de dezvoltare profesionala
3. Sef intelegator
4. Seriozitate (vei primi salarul si bonusurile fara intarzieri)
5. Acces la evenimente online
6. Cursuri platite de specialitate
7. Telefon mobil cu minute si internet nelimitat national
8. Laptop MacBook ultraportabil
9. Lucrul intr-un laborator performant de electronica (detinem echipamente profesionale)
Cand poti incepe?
Cat mai repede.
Daca ai citit cu atentie anuntul si esti incantat/a de ideea de a lucra cu mine intr-o companie tanara si te potrivesti cu descrierea, aplica la acest job si raspunde la intrebarea:
De ce vrei acest loc de munca?
Te astept in echipa.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?