Localizare
Bolintin-Deal
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Bolintin-Deal
Descriere
Candidatul Ideal
Cerinţe:
Experienţă pe un post similar – 1 an;
Cunoştinţe în domeniul logisticii;
Cunoştinţe operare PC & pachet Office (Excel, Word, Outlook);
Cunoștințe SAP - reprezintă un avantaj;
Experiență in domeniul automotive - reprezintă un avantaj;
Bune abilităţi de comunicare, organizare, coordonare, delegare.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Coordonarea operaţională a activităţii din depozitul logistic şi a angajaţilor;
Verificarea constantă a respectării procedurilor şi normelor în cadrul depozitului;
Analiza activitaţii în depozit din punct de vedere al performantelor, productivităţii, eficienţei şi propunerea/implementarea unor măsuri de optimizare/eficientizare;
Asigurarea întreţinerii şi utilizării eficiente a spaţiului din depozit;
Administrarea principalului instrument informatic de gestiune al depozitului (SAP);
Stabilirea de obiective împreună cu persoanele din subordine şi comunicarea clară a nivelului de performanţă aşteptat;
Raportări periodice (zilnic, săptămanal sau lunar) către superiorii direcţi privind activitatea şi rezultatele depozitului;
Beneficii:
Tichete de masă;
Bonusuri in functie de performanta, prime Craciun/Paste;
Acces la traininguri – în funcție de aplicabilitatea în activităţile zilnice;
Bonus performanţă – în funcţie de politicile companiei;
Abonamente Bookster;
Pachet - discount la furnizorii Schenker;
Evenimente dedicate angajaţilor.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?