Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat Azi la 08:04

Specialist Salarizare & Resurse Umane

Salofarm Află mai multe

Localizare

Bacau

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Localizare

Bacau

Descriere

Cu peste 35 de ani de experiență, în cadrul farmaciilor Salofarm ne dezvoltăm constant și căutăm oameni serioși, dedicați și bine pregătiți care să contribuie la consolidarea unui brand modern, profesionist și de încredere.

Suntem în căutarea unui specialist dedicat și organizat, cu experiență solidă în salarizare și resurse umane, care să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cunoști legislația muncii și îți dorești să lucrezi într-un mediu profesionist și dinamic, te așteptăm în echipa noastră!

Responsabilități principale:

  • Calculul salariilor lunare, inclusiv sporuri, rețineri, prime și beneficii extra-salariale

  • Întocmirea statelor de plată și a fluturașilor de salariu

  • Gestionarea concediilor medicale și a indemnizațiilor aferente (CM, CO, CCC etc.)

  • Administrarea corectă a pontajelor lunare și integrarea acestora în calculul salarial

  • Inregistrarea si evidenta contractelor de munca pe platforma RegesOnline

  • Gestionarea relației cu instituțiile statului: ITM,  Casa de Pensii, Casa de Sănătate etc.

  • Ținerea la zi a modificărilor legislative cu impact asupra salarizării

  • Oferirea de suport audit intern/extern și controale oficiale legate de salarizare

  • Asigurarea respectării legislației muncii și a reglementărilor interne

  • Administrarea contractelor de muncă: întocmire, modificare, încetare

  • Gestiunea dosarelor de personal și actualizarea bazei de date

Cerințe:

  • Experiență relevantă de minim 2-3 ani în salarizare (preferabil într-o companie cu peste 50 angajați)

  • Cunoștințe solide de legislație fiscală și a muncii aplicabilă în domeniul salarizării

  • Experiență cu programe de salarizare ex. Mentor

  • Abilități avansate de utilizare Excel (formule, tabele, fișiere mari)

  • Organizare, acuratețe, confidențialitate și atenție la detalii

  • Studii superioare economice finalizate

Constituie avantaj:

  • Experiență în gestionarea salarizării pentru mai multe entități sau grupuri de firme

  • Cunoștințe privind legislația muncii internațională (pentru companii cu activitate externă)

  • Limbă engleză – nivel mediu

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant, în funcție de experiență

  • Tichete de masă

  • Oportunități de dezvoltare profesională

  • Acces la cursuri și formări în domeniu (legislație muncii,resurse umane etc.)

  • Mediu de lucru prietenos și profesionist

Dacă te potrivești profilului și îți dorești un loc de muncă stabil în Bacău, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la office(at)salofarm.ro.

Aplica
ID: 292091616

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau