Salariu
5 500 - 6 500 lei
Localizare
Timisoara
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Compania noastră caută un profesionist dedicat pentru a ocupa poziția de specialist în resurse umane și contabilitate primară
Descrierea companiei
Activăm în domeniul facility management în Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii.
Ocupăm o poziție de lider pe piața serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborărilor companiilor din industrie și a spațiilor birouri.
Descrierea job-ului:
Resurse Umane
Administrarea și gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.)
Generare oferte salariale si gestionarea acestora
Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei
Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu
Gestionarea acordarii tichetelor de masa
Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma
Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare)
Eliberare documente solicitate de angajat
Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca
Gestionarea documetelor de personal
Contabilitate primară
Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara
Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei
Relatii cu institutiile de stat la cerere
Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii
Participare si implicare la ședințele operative si saptamanale ale companiei
Calificari si abilitati personale
Sa dovedească spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara
Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca
Comunicativa – capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa
Punctualitate si initiativa;
Placerea de a lucra cu cifre;
Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementările legale (softuri de HR si Financiar Contabile)
Studii si experienta
Calificari in domeniul resurselor umane și contabilitate primara
Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine
Informatii aditionale
Activitatea se desfasuara la sediul firme
Program de lucru full-time
Oferta salarială atractivă, tichete de masa, alte beneficii salariale
Mediu de lucru plăcut și oportunitatea de dezvoltare profesională sub ghidajul firmei de consultanță externă
Localitate
Timisoara,
Timis
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?