Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Administratori cladiri si firme
  5. Administratori cladiri si firme - Bucuresti - Ilfov
  6. Administratori cladiri si firme - Bucuresti
  7. Administratori cladiri si firme - Sectorul 6
Postat 07 mai 2024

Specialist în Administrarea Proprietăților în Regim Hotelier

Localizare

Bucuresti, Sectorul 6

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: CalificatNivelul de experienta: Mid-level (2-5 ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de munca

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Cine suntem noi?

La Property Concept am venit cu o viziune avangardista în domeniul afacerilor imobiliare.

Alături de designeri de interior inovatori si o echipa de gestiune performanta, am dezvoltat un concept unic: Investiție fără griji!

Sub forma investițiilor în proprietăți imobiliare, oferite într-un concept complet și personalizabil, Property Concept oferă afaceri la cheie prin proprietăți Buy-to-Rent, cu un design de excepție, contracte de închiriere în derulare, chirii garantate, servicii de reînchiriere garantate precum și administrarea și managementul proprietăților la un nivel calitativ ridicat.

Mai multe despre noi aici: www.propertyconcept.ro

Responsabilități:

• Utilizarea proficientă a calculatorului și a telefonului pentru navigarea pe platforme precum Booking, Airbnb, Google Drive, Google Maps, etc

• Experiență în domeniul customer service, cu abilități excelente de interacțiune cu clienții și utilizarea unui limbaj respectuos.

• Disponibilitatea de a răspunde la telefon și de a interveni, în caz de necesitate, și în timpul serilor, în weekend-uri etc.

• Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu, atât în scris, cât și în vorbire.

• Familiaritate cu obiectivele turistice din București, mijloacele de transport și evenimentele locale, pentru a oferi informații relevante turiștilor.

• Seriozitate, promptitudine și abilitatea de a face ca fiecare client să se simtă binevenit și îngrijit.

• Atent la detalii, cu capacitatea de a verifica periodic proprietățile și calitatea curățeniei.

• Organizarea echipei de curățenie prin furnizarea săptămânală a calendarului curățeniei și actualizarea zilnică a acestuia.

• Obținerea acordurilor de turism conform cerințelor legale.

Cerințe:

• Experiență anterioară într-un rol similar în industria hotelieră sau de proprietate este un avantaj.

• Abilități excelente de comunicare și de gestionare a timpului.

• Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune.

• Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în serile de weekend, în funcție de programul de lucru.

Dacă ești o persoană organizată, orientată spre detalii, cu abilități excelente de comunicare și un simț puternic al responsabilității, te încurajăm să aplici pentru acest rol.

Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu tine și să discutăm despre cum poți să te alături echipei noastre și să contribui la succesul nostru continuu în industria ospitalității.

Aplica

Localitate

Bucuresti, Sectorul 6

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, Sectorul 6
ID: 269888353

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau