

Specialist Colectare creante cu limba franceza- Hibrid Bucuresti/Cluj
Salariu
1 200 - 1 300 €
Localizare
Cluj-Napoca
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Cluj-Napoca
Descriere
Invitație de candidaturi pentru rolul de Specialist Colectare creante cu limba franceza- Hibrid Bucuresti/Cluj
Responsabilităti
· Lucrul îndeaproape cu liderul de echipă și membrii echipei
· Efectuarea activităților zilnice ale specialistului senior AR: finalizarea sarcinilor zilnice și sprijinirea celorlalți cu coaching la finalizarea măsurătorilor
· Contactați în timp util și activ clienții externi cu privire la facturile neplătite și faceți urmărirea în funcție de caz
· Validarea motivelor de delincvență folosind surse adecvate de informații interne / externe
· Analizează motivele neplății / motivele litigiilor cu clienții interni / externi și ajuta la gasirea cauzelor
· Analizați diverse articole / solduri de credit deschise ale clienților și comunicați activ cu clientul pentru a le aloca corect / pentru a procesa rambursările
· Pregătirea și procesarea reconcilierii conturilor în comunicarea cu clienții externi / interni
· Analizați cauzele principale ale litigiilor pe baza comunicării cu clienții externi / soluționatorii de litigii, monitorizați și escaladați soluționarea întârziată a litigiilor
· Pregătirea unei analize periodice și ad-hoc a situației portofoliului său, definirea priorităților pentru contactarea clienților
· Analizarea regulată în cadrul întâlnirilor cu clienții interni a acțiunilor ulterioare pentru cele mai importante cazuri de colecție / litigii / diverse
· Mutarea proceselor de bunuri necolectabile pentru acțiuni în justiție / asigurarea procesării anulărilor
· Lucrează sau ajută și îndrumă colegii juniori în cazuri dificile de reconciliere / escaladare a conturilor.
· Gestionați conturile complexe ale clienților.
· Acționează ca un prieten al noilor angajați în timpul instruirii specifice afacerii prin procesul de shadowing.
· Rulați rapoartele existente zilnic, săptămânal și lunar.
· Îmbunătățiți și mențineți rapoartele bazate pe standardele I2C.
· Învățați și dezvoltați abilități soft și hard pe baza configurării profilului genomului.
· Rezolvați întrebările clienților prompt și precis, înțelegând piața și nevoile clienților.
· Contactați proactiv clienții pentru colectarea sau rezolvarea în timp util a creanțelor vechi, prin colectarea și analizarea regulată a datelor clienților.
· Aveți o imagine de ansamblu a ciclului/literelor de anunțare.
· Validați dacă rapoartele îndeplinesc cerințele financiare și de risc.
· Coordonați propunerile planului de plăți, recuperările înainte de faliment și înainte de administrare judiciară odată aprobate de departamentul de risc.
· Poate exista posibilitatea de a participa la proiecte speciale, pentru cei interesați de oportunități de dezvoltare personală/profesională.
· Îndepliniți toate responsabilitățile în conformitate cu cerințele de conformitate și integritate ale clienților.
· Creați, actualizați, revizuiți și trimiteți proceduri standard de operare pentru aprobare.
· Urmați planul de instruire stabilit de conducere, finalizați-l la timp și evidențiați riscurile potențiale de întârzieri.
· Acționează ca rezervă sau instruire încrucișată pentru un alt proces sau domeniu de activitate.
Calificări minime
· Cunoașterea profesională completă a limbii franceze, min. C1 și engleză min B2.
· Diplomă sau calificare sau experiență de lucru minimă relevantă legată direct de colectarea de numerar sau de serviciul pentru clienți, în mod ideal într-un mediu multinațional.
· Capacitatea de a lucra sub presiune într-un mediu dinamic.
· Competența Microsoft Office, în special Excel.
· Abilități de colectare a numerarului, cu orientare spre detalii.
· Abilități de bază de analiză financiară
· Abilitatea de a fi muncitor și de a gândi "în afara cutiei".
· Abilități interpersonale și de lucru în echipă.
· Abilități de comunicare verbală și scrisă.
· Rezolvarea problemelor
· Conștientizarea culturală într-un mediu divers și internațional.
· Setea de învățare.
Ce putem oferi?
· Salariu atractiv.
· Oferte de muncă stabile - contract de muncă.
· Lucrați într-un mediu multicultural și divers cu angajați din peste 30 de țări
· Cursuri profesionale Genpact și oportunități excelente de dezvoltare a carierei
· Mediu de lucru prietenos (Premiul pentru cel mai bun birou 2015)
· Acces gratuit la platforma noastră de învățare premiată
· Beneficii precum tichete de masă, asigurare medicală etc.
Aplicare pe website-ul angajatorului
Procesul de aplicare se va desfășura pe website-ul angajatorului. După ce apeși pe „Aplică”, vei fi redirecționat către website-ul respectiv.