Salariu
3 000 - 3 100 €
Localizare
Timisoara
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Locații baze: Östringen
Detalii post:
• Se conduce ansamblu cap tractor + semiremorcă 40T (prelată/platformă)
• Cursele sunt majoritatea pe teritoriul Germaniei, rar și în țările învecinate (ex. Cehia)
• Comunicarea cu dispecerul se face prin aplicație sau whatsapp, pe telefonul de firmă (din
camion);
• Cursele sunt majoritatea de zi, însă uneori poate fi nevoie și ca șoferul să conducă noaptea
sau să înceapă dimineața devreme;
• Șoferul trebuie să descarce/încarce și respectiv să securizeze marfa atunci când este nevoie;
• Șoferul copertează/decopertează remorca atunci când este nevoie;
• Șoferul respectă cu strictețe timpii de condus, respectiv odihnă;
• Șoferul alimentează și respectă regulile clientului cu privire la modalitățile de plată;
• Atunci când șoferul pleacă în repaus sau schimbă camionul cu un alt coleg, acesta face
curățenie și îl predă CURAT;
• Șoferul nu discută cu angajații clientului oferta sa salarială și beneficiile primite;
• În caz de accident, șoferul ia legătura imediat cu dispecerul;
Cerințe:
• Experiență de cel puțin 6 luni pe un post similar;
• Cunoștințe de limba engleză/germană la nivel cel puțin începător;
• Avize medicale, psihologice și medicina muncii – valabile la data angajării și până la
încetarea detașării;
• Buletin, permis, atestat conducător auto, card tahograf – valabile la data angajării și până la
încetarea detașării.
Ofertă și condiții:
• Contract de muncă românesc, pe perioadă nedeterminată + act adițional de detașare;
• 5000 lei brut (3282 net) în contractul de muncă + diurnă;
• Venit total: 100€ net / zi calendaristică (3000-3100€ net /lună);
• Cazare gratuită la pauza de 45h (2-3 persoane în cameră, separate prin paravane);
• Avans săptămânal (vinerea) de 300€;
• Decontarea transportului 300€ tur (150€ /sens);
• Sistem de lucru prin rotație: 6/3, 8/2 (perioada de repaus este plătită cu salariul de România,
fără diurnă);
• Decontarea avizelor medicale și psihologice (există și posibilitatea ca șoferul să obțină
aceste avize la o clinică din Oradea, în ziua angajării, fără ca acesta să le achite);
• Duminica înainte de începerea perioadei de lucru și ultima zi de sâmbătă înainte de
repaus/plecare din firmă, se plătesc cu 35€ fiecare (diurnă de deplasare);
! La cazare se păstrează obligatoriu curățenia și nu se acceptă nerespectarea colegilor
! Deconturile se fac doar pe baza bonurilor/chitanțelor ajunse ÎN ORIGINAL la sediul BazaCE
(se pot trimite și de către un membru al familiei prin poștă/curier);
! Deconturile se fac o dată/ de două ori/lună pentru toți șoferii și la cerere doar în cazuri de
urgență;
• Avans săptămânal în fiecare zi de VINERI (dacă șoferul nu dorește, se comunică de la data
angajării);
! Se întâmplă uneori ca avansul să se vireze joia, însă aceste cazuri sunt excepții și nu trebuie
considerate drept un obicei;
• Salariul și diurna se virează în data de 15 a fiecărei luni pentru zilele lucrate în luna
precedentă (exemplu: în data de 15 decembrie se vor plăti zilele lucrate între 1-30
noiembrie);
• Salariul și diurna se virează în conturile de LEI și EURO deschise la orice bancă pe
NUMELE ȘOFERULUI;
! NU se virează bani în conturile soției sau ale altor membri ai familiei;
• Perioada de repaus este plătită cu salariul de România, fără diurnă. Cele 21 de zile de
concediu de odihnă se consumă în perioadele de repaus, nu se acordă separat;
! Conform legislației actuale, contractul de muncă pentru șoferi este stabilit la 8 ore/zi. Aceasta
este durata standard. Totuși, șoferilor li se aplică regulamentul 561/2006, deci pot lucra mai
multe ore într-o zi (13/15). Aceste ore se recuperează în perioada de repaus plătit;
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?