Societate comerciala in domeniul CFDP angajam asistent manager
Localizare
Cluj-Napoca
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Cluj-Napoca
Descriere
Candidatul ideal:
- experienta minim 1 an domeniu si cunostinte MS Office, bun organizator
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleză scris/vorbit;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
- capacitate de a respecta termene limită;
- atenție către detalii;
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi;
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
- toleranta la stres
Responsabilitati:
- inregistrarea si arhivarea tuturor documentelor contabile: facturi, registru casa, registru banca, incasari, plati,etc);
- mentine colaborarea cu departamentul financiar-contabil;
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date documente;
- rezervări hotel parteneri etc.;
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?