Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Asistent manager si secretariat
  5. Asistent manager si secretariat - Arad
  6. Asistent manager si secretariat - Arad
Postat 21 mai 2024

Resurse umane/secretariat

Localizare

Arad

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: CalificatNivelul de experienta: Mid-level (2-5 ani)Program de munca: Program normalNumarul de posturi disponibile: 2

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Cerinte minimale necesare, pentru postul de I.R.U.si secretariat:

· Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.); ·

-Efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor de impozite si taxe datorate statului;

· Intocmirea declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului;

· Intocmirea fiselor fiscale si inregistrarea acestora

· Intocmirea diverselor raportari solicitate de catre administrator;

· Gestioneaza concediile medicale conform legislatiei in vigoare si se asigura ca soldurile cu statul in ceea ce priveste aceste documente sunt permanent la zi

· Administreaza și gestioneaza dosare de personal inclusiv Contractele individuale de Munca, Actele aditionale aferente, si Fisele de Post) atat la angajare cat si la plecare

· Raspunde de completarea și arhivarea dosarelor de personal pentru toți angajații companiei în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;

· Intocmește documentele privind anexele la contractele individuale de muncă în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;

· Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu toate cererile de concediu de orice tip din cursul lunii;

· Răspunde de acuratețea datelor care sunt operate în registrul electronic de evidență a angajaților (Revisal) și de transmiterea rapoartelor emise către ITM București sau alte institutii ale statului (în conformitate cu prevederile legale în vigoare) corect si in termenele prevazute de lege;

· Răspunde de arhivarea tuturor documentelor personale ale salariaților;

· Elibereaza toate actele conform legii la incetarea unui raport de munca, sau in cazurile de suspendare a unui contract de munca;

· Asigura mentinerea la zi a Regulamentului Intern, si a altor acte interne, in conformitate cu legislatia in vigoare;

· Intocmeste avertismentele si convocarilor la cercetari disciplinare si participarea la acestea, atunci cand este cazul;

· Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct

Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.

Abilități bune de organizare, atenție la detalii si gândire critică.

Competențe avansate în utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple simultan.

Gestionarea corespondenței și a comunicărilor electronice.

Persoanele selectate vor fi contactate pentru sustinerea interviului si negocierea salariala. Interviul se va desfasura la sediul nostru din Arad, str. Calea bodrogului nr. 7, la o data convenita de comun acord.

Aplica

Localitate

Arad,

Arad

Arad
ID: 270545759

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau