Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 18 august 2025

Restaurant angajeaza office manager

Salariu

3 500 - 4 000 lei

Localizare

Bucuresti, Sectorul 1

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Bucuresti, Sectorul 1

Descriere

Maison des Crepes caută un/ o Office Manager responsabil(ă), organizat(ă) și proactiv(ă), care să se ocupe de buna funcționare a activităților zilnice din birou și să ofere suport echipei. Responsabilități: • Gestionarea corespondenței și a documentelor interne; • Organizarea și coordonarea activităților administrative; • Menținerea relației cu furnizorii de servicii și colaboratorii externi; • Gestionarea agendei de întâlniri și programări; • Asigurarea necesarului de consumabile și logistică de birou; • Sprijinirea echipei de management în activități administrative și organizatorice. Cerințe: • Experiență anterioară pe o poziție similară constituie un avantaj; • Abilități excelente de organizare și comunicare; • Atitudine pozitivă, orientare către soluții și atenție la detalii; • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan. Oferim: • Un mediu de lucru profesionist și prietenos; • Pachet salarial motivant; • Oportunități de dezvoltare profesională; • Stabilitate și suport din partea echipei.
Aplica
ID: 291386766

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau