Salariu
3 500 - 4 000 lei
Localizare
Bucuresti, Sectorul 1
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Bucuresti, Sectorul 1
Descriere
Maison des Crepes caută un/ o Office Manager responsabil(ă), organizat(ă) și proactiv(ă), care să se ocupe de buna funcționare a activităților zilnice din birou și să ofere suport echipei.
Responsabilități:
• Gestionarea corespondenței și a documentelor interne;
• Organizarea și coordonarea activităților administrative;
• Menținerea relației cu furnizorii de servicii și colaboratorii externi;
• Gestionarea agendei de întâlniri și programări;
• Asigurarea necesarului de consumabile și logistică de birou;
• Sprijinirea echipei de management în activități administrative și organizatorice.
Cerințe:
• Experiență anterioară pe o poziție similară constituie un avantaj;
• Abilități excelente de organizare și comunicare;
• Atitudine pozitivă, orientare către soluții și atenție la detalii;
• Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.
Oferim:
• Un mediu de lucru profesionist și prietenos;
• Pachet salarial motivant;
• Oportunități de dezvoltare profesională;
• Stabilitate și suport din partea echipei.
ID: 291386766
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?