Reprezentant call center Clinica Estetica Bucuresti
Salariu
4 000 - 4 500 lei
Localizare
Bucuresti, Sectorul 2
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Bucuresti, Sectorul 2
Descriere
Căutăm un Reprezentant Call Center motivat și orientat spre rezultate pentru a se alătura echipei noastre de la Prestige medical. În acest rol, vei fi responsabil(a) de gestionarea apelurilor, mesajelor si mailurilor receptionate de la prospecti si clienti, cat si efectuarea de apeluri (outbound), concentrându-te pe vânzări, cross-selling, up-selling ale procedurilor medicale și efectuarea de programari in cadrul clinicilor Prestige.
Responsabilitati principale
Gestionarea apelurilor inbound și outbound: Răspundeți apelurilor primite rapid și profesional, adresând întrebări, oferind informații despre serviciile noastre medicale si solutii personalizate la nevoile clientilor. Inițiați apeluri outbound pentru a asigura pacienților potențiali și existenți suportul necesar pentru a lua o decizie informata, pentru a confirma programarile si pentru a obtine feedback privind procedurile deja efectuate.
Vânzări și promovare a serviciilor medicale: Promovați in mod activ gama noastră de servicii si tratamente medicale pacienților potențiali și existenți, subliniind beneficiile și valoarea adaugata a acestora. Realizați sau depășiți obiectivele de vânzări prin tehnici eficiente de vânzare punand intotdeauna clientul si nevoile acestuia pe primul loc.
Cross-selling si Up-selling: Identificati oportunități de a promova servicii conexe suplimentare în funcție de nevoile și preferințele pacienților.
Realizarea de programari: stabilirea de programari cu precizie și eficiență, coordonându-va cu personalul medical, managerul clinicilor Prestige și pacienții.
Excelenta in comunicarea cu clientii: Oferiți un serviciu exceptional pentru clienți prin ascultarea activă a preocupărilor si nevoilor pacienților, proactivitate, demonstrând empatie și rezolvând problemele într-un mod prompt și profesional.
Introducerea datelor in sistem si administrarea acestora: Înregistrați cu acuratețe informațiile pacienților, detaliile programărilor și interacțiunile de vânzări în baza de date a companiei, conform instructiunilor primite de la managementul companiei .
Compliance: Respectați cu strictete toate liniile directoare GDPR și politicile companiei referitoare la confidențialitatea pacienților și securitatea datelor.
Colaborare: Interactionati în mod colaborativ cu toți membrii echipei Prestige pentru a asigura cel mai inalt nivel de comunicare și operațiuni eficiente.
Abilitati necesare
Abilități excelente de comunicare (verbale și scrise)
Abilități avansate de vânzare și persuasiune
Ascultare activa si empatie
Abilități de rezolvare a problemelor
Orientare catre client
Competente în sisteme informatice și introducerea de date
Gestionarea timpului și abilități organizaționale
Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic
Calificari
Diploma de facultate
Experiență in call center de cel putin 8 luni, preferabil în industria sănătății.
Cunoștințele de terminologie medicală și proceduri de sănătate sunt un plus.
Beneficii
Oferim un salariu competitiv și un pachet de beneficii, și oportunități pentru dezvoltare profesională.
Pasi urmatori
Dacă ești o persoană motivată și axată pe rezultate si grija pentru client, cu o pasiune pentru vânzări și îngrijirea sănătății, te încurajăm să aplici. Așteptăm cu interes să auzim de la tine!
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?