Recepționeră service auto
Localizare
Satu Mare
Tip contract
Determinat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Candidatul Ideal
Dacă ești o persoană caldă, calmă și empatică, îți plac oamenii, ai excelente abilități de comunicare, atât în scris, cât și verbal, ești orientată către detalii și te motivează lucrul bine făcut, atunci ne-ar plăcea să faci parte din echipa noastră.
Cerințe:
Cunostiințe minime de contabilitate primară (registru de casă + recepții);
Experiență anterioară pe o funcție similară reprezintă un avantaj;
Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții;
Orientare către detalii și atenție la nevoile clienților;
Capacitatea de a lucra eficient în situații de presiune și de a gestiona prioritățile;
Cunoștințe de operare PC (Microsoft Excel, Word, internet);
Cunoștințe operare casă de marcat și pos;
Fluență în limba română, atât scris cât și vorbit;
Limba maghiară, nivel mediu scris și vorbit.
Descrierea jobului/Responsabilități:
Incasează contravaloarea facturilor clienților + plătește facturile de la furnizori;
Arhivează documente;
Primește apelurile telefonice, e-mailurile de la clienți și gestionează cu promptitudine solicitările acestora;
Întâmpină și primește clienții și oferă o consiliere amabilă și prietenoasă fiecărui client.
Furnizează cu amabilitate informațiile solicitate;
Ghidează clienții către consilierii de service;
Efectuează serviciile suplimentare specifice sectorului de recepție: furnizare de informații, transmiterea de mesaje, sortarea și distribuirea corespondenței.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?