Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal hotelier - restaurant
  4. Personal receptie si administratie
  5. Personal receptie si administratie - Constanta
  6. Personal receptie si administratie - Constanta
Postat 26 aprilie 2024

Recepționer/Recepționeră - O.B.A Different by Luxury

Salariu

3 500 - 4 000 lei

Localizare

Constanta

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: NecalificatNivelul de experienta: Entry-level (< 2ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normalNumarul de posturi disponibile: 1CUI / CIF: RO 39274842

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Candidatul ideal

Căutăm Recepționer(ă) de hotel, o persoană plăcută, manierată, comunicativă și zâmbitoare, care este răbdătoare, și în același timp are prezență de spirit și viteză de reacție, căreia îi place să lucreze cu oamenii, care e gata mereu să ofere ajutor celor din jur și să găsească soluții atunci când este nevoie.

  • Studii medii / superioare;

  • Minim 1 ani experiență într-o poziție de Front Office;

  • Persoană plăcută, manierată, comunicativă și zâmbitoare,

  • Ești o persoană proactivă, îți place să iei inițiativa și să duci lucrurile la bun sfârșit, pentru rezultate excelente;

  • Te adaptezi cu ușurință la diverse situații, ești dispus(ă) să găsești mereu soluții;

  • Vorbești și scrii bine în limba engleză.

 Descrierea jobului

Atribuții:

  • Să contribui la buna funcționare a departamentului de Front Office, oferind servicii excelente de check-in, check-out și susținând tot ce înseamnă experiența clientului în hotel, între aceste două momente, fiind practic interfața dintre client și Hotel;

  • Să acorzi asistență oaspeților pe toată durata șederii lor și să soluționezi solicitările din partea acestora;

  • Să cunoști serviciile hotelului și să le promovezi oaspeților;

  • Să răspunzi la apelurile telefonice interne și externe, oferind informațiile solicitate într-o manieră profesionistă sau direcționând apelurile către alte departamente, în funcție de solicitări;

  • Să gestionezi situația rezervărilor sau a altor solicitări ale oaspeților, față în față, telefonic sau pe mail;

  • Să încasezi contravaloarea serviciilor prestate și să gestionezi documentele aferente încasării;

  • Să pregătești actele pentru a fi predate către departamentul contabil, conform cu procedurile de muncă;

  • Să respecți toate procedurile de muncă;

  • Să comunci excelent cu toate celelalte departamente din hotel.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut;

  • Salariu motivant

  • Oportunități reale de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei;

 

Aplica

Localitate

Constanta,

Constanta

Constanta
ID: 265901951

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau