Localizare
Sibiu
Tip contract
Determinat
Tip job
Full time
Descriere
Pentru că cine se aseamană se adună, ne-ar plăcea să ai:
Atitudine pozitivă, prezență și ținută agreabilă;
Orientare către client, amabilitate;
Capacitatea de a găsi soluții și de a rezolva probleme;
Înalt nivel de responsabilitate;
Bune abilități de organizare și de prioritizare a activităților;
Limba engleză – nivel conversațional.
Responsabilități:
Promovează produsul turistic hotelier;
Efectuează operațiuni de check-in (verificare documente, încasare contravaloare sejur);
Operează în sistemul de gestiune hotelieră rezervarile și informațiile legate de sejur;
Transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitările speciale ale clienților;
Înregistrează și verifică datele operative, contabile și statistice specifice activității de recepție;
Rezolvă reclamațiile oaspetelui sau transmite, după caz, sesizările primite departamentelor vizate;
La check-out, efectuează verificările obișnuite, inclusiv a soldurilor restante de plată.
Beneficii:
Tichete de masă conform politicii companiei;
Planuri de dezvoltare profesională și training;
Evenimente interne și teambuildinguri;
Abonament medical.
Localitate
Sibiu,
Sibiu
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?