Performance Marketing Manager OLX Group
OLX Group
Localizare
Bucuresti, Sectorul 1
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Bucuresti, Sectorul 1
Descriere
BINE AȚI VENIT LA OLX!
La OLX, lucrăm împreună pentru a construi o lume mai sustenabilă prin comerț.
În România, suntem peste 100 de oameni care lucrăm pentru OLX.ro, Storia.ro și Autovit.ro - atât de acasă, cât și din biroul nostru confortabil din centrul Bucureștiului.
OLX este liderul pieței de anunțuri, ajutând milioane de oameni să facă o alegere inteligentă în fiecare zi - creând mai mult spațiu acasă, reparând o țeavă spartă sau, la fel ca tine, găsind cel mai bun loc de muncă.
Căutăm un Performance Marketing Manager cu experiență, care va dezvolta ecosistemul de publicitate Google, inclusiv căutarea plătită și UAC. Pe lângă aceasta, va extinde creativitatea centrată pe client la toate mediile noastre licitate, inclusiv social, mobil și de retargeting.
Ce responsabilități vei avea în acest rol?
În calitate de Marketer cu experiență al echipei de marketing din România, Polonia, Ucraina și Portugalia, vei conduce operațiunile noastre de publicitate, end to end. Această „armată de unu” va lucra cu furnizorii externi, agențiile și părțile interesate interne pentru a stimula semnificativ traficul ROI. În mod specific, vei crea, gestiona și optimiza campaniile de paid media cu accent pe ecosistemul Google Ads în România, pentru sectorul Real Estate;
Raportarea rezultatelor și a constatărilor privind diferite tipuri de campanii și teste;
Gestionarea comunicării zilnice cu părțile interesate;
Monitorizarea tendințelor PPC, a celor mai bune practici și tehnici pentru a asigura creșterea conturilor și implementarea de noi oportunități;
Producerea de analize și rapoarte detaliate pentru a urmări KPI-urile, a înțelege comportamentul clienților, a implementa sau a ajusta campaniile în consecință și a descoperi oportunități de creștere;
Cercetarea proactivă a stării campaniei și formularea de soluții acționabile pe baza constatărilor;
De ce vei avea nevoie pentru a avea succes în acest rol?
Ai curiozitate naturală atunci când datele par ciudate, te scufunzi în detalii;
Ești o persoană pasionată de cifre - cuantifici tot ceea ce faci;
Când cifrele se îmbunătățesc și graficele merg „în sus și la dreapta”, ești cel mai fericit;
Experiență în gestionarea Google Ads, valorificarea Google Analytics și Google Editor;
Rămâi la curent cu peisajul marketingului digital;
Te simți confortabil lucrând cu date și Excel - știi (sau ești dornic să înveți) vlookup, tabele pivot și funcții IF;
Cunoștințele Google Data Studio și GTM vor fi considerate un avantaj, la fel ca și abilitățile SQL sau Python;
Vorbești fluent engleza;
Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și rapid, cu deadline-uri strânse.
Ce îți putem noi oferi?
Oportunitatea de a face parte dintr-un grup internațional, lucrând pentru liderul pieței de anunțuri de vânzări;
Pachet foarte bogat de beneficii (bonus de performanță, asigurare de sănătate, beneficii flexibile);
Posibilitatea de a lucra într-un mod Hybrid;
Un mediu de lucru dinamic și prietenos, în care a-ți face treaba cu plăcere și a te bucura de călătorie este mult mai important decât regulile și ierarhia;
Investim în dezvoltarea ta profesională și vei avea ocazia să fii în contact cu profesioniști din întreaga lume;
Posibilitatea de a face propriile alegeri inteligente.
Diversity, Equity și Inclusion la OLX
OLX prețuiește diversitatea și invită candidații de toate rasele, etniile, dizabilitățile, vârstele, genurile, orientările sexuale, religiile, trecutul și experiențele să aplice. Dacă acest rol te încântă, te încurajăm să aplici, chiar dacă nu îndeplinești toate cerințele - s-ar putea să te potrivești perfect pentru aceasta sau alte oportunități la noi!
Aplicare pe website-ul angajatorului
Procesul de aplicare se va desfășura pe website-ul angajatorului. După ce apeși pe „Aplică”, vei fi redirecționat către website-ul respectiv.