1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Call center - Suport clienti
  4. Romana
  5. Romana - Arges
  6. Romana - Pitesti

Anuntul este dezactivat

Postat 01 iunie 2021

Operatori call-center Inbound

  • Tip job

    Full time

  • Pitesti, Arges

  • Mobilitatea postului: Locatie stabila

Descriere

Candidatul ideal

Daca esti o persoana comunicativa, iti place sa vorbesti la telefon si vrei sa ajuti oamenii, te asteptam in echipa noastra!

Ce ne dorim de la tine:

Studii medii sau superioare;

Cunoaste foarte bine limba româna (scris şi vorbit);

Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare;

Capacitatea de a asculta si ȋnţelege nevoile clientului, şi de a găsi soluţii echitabile;

Rezistent/a la stres si la lucrul sub presiune;

Cunoştinţe si experienta de lucru cu pachetului Microsoft Office sau orice alt program similar (Ex.Open Office);

Cunostinte de operare calculator;

Abilităţi de gândire sintetică şi analitică;

Abilităţi de rezolvare a problemelor;

Atenţie distributivă şi concentrată;

Experienta intr-un call-center reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

Departamentul de Inbound serviciu clienti (front office) va gestiona urmatoarele activitati:

Preluarea si tratarea apelurilor primite din partea clientilor Partenerului nostru si a nonclientilor;

Oferirea de informatii si solutii, in functie de tipul solicitarii;

Promovarea si vanzarea de servicii catre client;

Corectarea si completarea bazei de date.

Ce oferim?

Conditii optime de lucru, intr-o locatie dotata cu tehnologie de ultima generatie;

Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching;

Salariu competitiv, cu posibilitatea cresterii veniturilor atat prin bonusuri de performanta, cat si prin promovarea/vanzarea diferitelor servicii/produse;

Tickete restaurant.

Program de lucru: Luni-Vineri; Full time.

Descrierea companiei

Network Contacts.ro este o societate juridica romana infiintata in octombrie 2017 si detinuta in procent de 100% de catre Network Contacts Italia.

Factorii de succes pe care se bazeaza strategia de dezvoltare a Network Contacts sunt esential doi: excelenta profesionala a propriilor colaboratori si inovarea tehnologica. In ceea ce priveste primul aspect, societatea este dintotdeuna angajata in valorificarea talentelor sale (circa 3.000 persoane, toate angajate in Italia si distribuite in 5 sedii+ circa 300 de persoane angajate in Romania) pentru care se ingrijeste, cu aceeasi orgolioasa intransigenta, atat de patrimoniul competentelor profesionale, cat si de bunastarea societatii.

Network Contacts utilizeaza soluții tehnologice moderne urmarind oferirea de servicii de contact center performante si eficiente prin imbunatatirea continua a proceselor.

Prin aplicarea pentru locul de munca enuntat mai sus si furnizarea datelor dumneavoastra personale, sunteti de acord cu procesarea datelor dumneavoastra in scopul angajarii sub politica noastra de confidentialitate si va exprimati in mod expres si neechivoc acordul privind libera circulatie a datelor dumneavoastra cu caracter personal.

Prezentul consimtamant GDPR este valabil pe intreaga perioada de recrutare, selectie si angajare.

ID: 220150538Report this ad

Urmareste-ne pe

Descarca aplicatia pentru telefon din