Operator introducere date/HR
Localizare
Cluj-Napoca
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Suntem in cautarea unei colege/unui coleg care va urma sa lucreze in sistemul informatic, introducand date pe diferite platforme.
Principalele Responsabilitati:
Gestionarea procesului de obtinere avize de munca IGI si vize.
Cerinte:
Cunostinte de operare pachet Microsoft Office (Excel, Word), e-mail;
Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu.
Experiența anterioară în procedura pentru depunerea documentatiei si obtinerea adeverintei necesare la Inspectoratul General pentru Imigrari, reprezintă un avantaj.
Beneficii:
Posibilitatea de a învăța și de a evolua în cadrul unei echipe prietenoase;
Pachet salarial estimat in baza experientei;
Decontare transport;
Program fix de lucru [07:00-16:00] cu o ora de pauza de masa, de luni pana vineri.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?