Localizare
Buzau
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Descrierea jobului
Responsabilități:
Procesarea rapidă și precisă a comenzilor primite online (sistem semi-automatizat).
Modificări de comandă (înlocuirea produselor, schimbare adresă, schimbare ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈date facturare etc.).
Verificarea și confirmarea detaliilor comenzilor în sistem. Suport clienti.
Comunicarea telefonică eficientă cu clienții privind statusul comenzilor și orice întrebări suplimentare.
Colaborarea strânsă cu echipa de logistică pentru asigurarea livrării la timp a produselor.
Gestionarea + procesarea retururilor, garantiilor și rezolvarea problemelor legate de comenzile clienților.
Facturare + generare si gestionare NIR-uri
Gestionare comenzi Engross
Candidatul Ideal
Experiență în operarea unui magazin online sau în domenii similare (avantaj).
Cunoștințe de bază în utilizarea platformelor de e-commerce
Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții.
Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.
Cunoștințe de operare PC și pachetul Microsoft Office nivel mediu( obligatoriu)
Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu (avantaj).
Contabilitate primara
Cum se lucrează
De Luni pana Vineri interval 09.00-17.00
Nu se lucrează in zilele de sărbătoare legala
Descrierea companiei
Hotel Supplier
Activitatile firmei noastre sunt urmatoarele:
- Comert en-gros, en-detail si online de textile hoteliere, casnice si produse conexe
- Import direct de la fabrici din toata lumea.
- Distributie de marfa in toata Romania.
CV la adresa de e-mail sau WhatsApp
Localitate
Buzau,
Buzau
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?