- Pagina principală
- Locuri de munca
- Finante - contabilitate
- Altele
- Altele - Bucuresti - Ilfov
- Altele - Chiajna
Localizare
Chiajna
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Operator Facturare Chiajna
Candidatul ideal
• Minim studii liceale;
• Experienta profesionala minim 2 ani in domeniile gestiune depozit, aprovizionare, logistica, facturare; de preferat in domeniul anvelopelor si/sau piese de schimb;
• Notiuni de contabilitate primara;
• Cunostinte de operare MS Office la nivel mediu;
• Limba engleza nivel mediu;
• Persoana dinamica, atenta la detalii, orientata spre rezultat si catre clienti.
Scop:
- Asigura inregistrarea tuturor miscarilor de marfa din depozitul central in sistemele informatice integrate si/sau in/cu ajutorul Microsoft Excel, in baza documentelor si informatiilor primite de la personalul operativ din depozitul central ( responsabil depozit, gestionari, manipulanti.
Descrierea jobului:
- Inregistreaza documente in sistemele informatice;
- Genereaza documente primare;
- Genereaza documente de transport;
- Verifica in mod continuu corelatia stocului din: sistemul informatic cu stocul din fisierul excel CAI/Stoc/Bin/Dot si cu stocul faptic;
- Informeaza superiorul ierarhic asupra consumabilelor necesare, transmite comenzile de reaprovizionare catre departamentul achizitii sau direct catre furnizori.
Localitate
Chiajna,
Bucuresti - Ilfov
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?