Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Call center - Suport clienti
  4. Romana
  5. Romana - Vaslui
  6. Romana - Vaslui
Postat 29 aprilie 2024

Operator callcenter ACAJU.ro

Localizare

Vaslui

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: AbsolventNivelul de experienta: Entry-level (< 2ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program de lucru in tureNumarul de posturi disponibile: 2CUI / CIF: RO14050238

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Cauti un loc de munca unde esti respectat si te poti dezvolta personal si profesional in timp ce castigi din ce in ce mai bine? Atunci ACAJU este locul potrivit!

Cautam 2 colegi care sa ne completeze echipa pe pozitiile de operator comenzi sau operator customer service.

  • Oferim locuri de munca cu venjituri nete incepand de la 2800 de lei, chiar daca nu ai experienta, dar indeplinesti standardele noastre!

  • Taxe platite corect la stat si bani virati pe card, inclusiv tichetele de masa incluse.

  • Posibilitate de dezvoltare profesionala pe orizontala (4 categorii cu salarizare diferita/functie) cat si pe verticala (alta functie).

  • Cursuri gratuite de dezvoltare personala si profesionala.

  • Program de lucru de 8 ore/zi, 20-23 de zile pe luna, dupa caz.

  • Concediu 20 de zile lucratoare.

  • Zi libera platita de ziua de nastere.

  • Tichete cadou de Paste si Craciun in valoare de cate 300 de lei.

Cine suntem noi?

ACAJU este o companie ce activeaza in domeniul importului, distributiei si vanzarii online si in magazine fizice a mobilierului. Detinem unele din cele mai reprezentative magazine de mobila din Iasi si Vaslui, cu o suprafata de 2000 de mp in Iasi si 1100 de mp in Vaslui si un Centru Logistic National cu o capacitate de depozitare de 200 de camioane in Vaslui.

Magazinul online www.acaju.ro in a carui callcenter a-i putea lucra este unul din magazinele reprezentative la nivel national in nisa de mobilier si decoratiuni.

Operator de comenzi

Alte denumiri: Procesator de comenzi Clasificare COR: 333912

Cui răspunde: Managerului de vânzări

  • Operatorul de comenzi este acea persoană care validează și confirmă fiecare comandă efectuată.

  • Pornind de la confirmarea stocului și până la contactarea clientului pentru a se asigura de corectitudinea informaţiilor de livrare, operatorul are un rol important în procesul de vânzare.

  • Nu de puţine ori această persoană este pusă în situaţia de a recomanda alte produse (în caz de lipsă stoc) și de a consilia clientul în alegerea produsului potrivit.

  • În funcţie de mărimea magazinului și de tipul de management al stocurilor, în lista de responsabilităţi se pot adăuga și atribuţii operaţionale precum comanda la furnizor sau generarea de facturi.

Cunoștințe și abilități necesare:

| Comunicare: Un bun vânzător (prin telefon, chat sau email), identifică cu ușurinţă soluţii și are abilitatea de a negocia și de a convinge, principalul scop fiind satisfacţia clientului.

| Organizare: Un bun operator de comenzi știe să-și organizeze activitatea pe cont propriu și are abilităţi de multitasking. De asemenea, cunoaște foarte bine caracteristicile produselor din portofoliul magazinului online pentru care lucrează.

| Atenție la detalii: Răspunde cu promptitudine solicitărilor, caută rezolvări alternative în rezolvarea problemelor. Pune accent pe micile lucruri care pot face ca serviciul să fie unul excelent.

| Capacitate decizională: Abilitatea de a evalua independent fiecare situaţie și de a lua decizii echitabile pentru toate părţile implicate (client, companie).

| Calm, precis și sigur pe situație: Este precis atunci când obţine sau oferă informaţii și se asigură mereu de acurateţea datelor transmise către client. Își menţine în permanenţă calmul atunci când lucrează cu tipuri de clienţi mai ostili, dificili, supăraţi.

Responsabilități:

  • Preia comenzi din magazinul online (platformă, chat) sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic;

  • Oferă clienţilor consiliere cu privire la disponibilitatea produselor, condiţii și modalităţi de livrare și plată;

  • Consultă colegii din celelalte departamente în soluţionarea unor probleme ce nu necesită transferul către un departament sau altul;

  • Asistă clienţii în plasarea comenzilor și furnizează informaţii despre caracteristicile produselor (alegerea mărimilor, culorii, tipul materialului - în funcţie de nișa magazinului online);

  • Colaborează constant cu Social Media Managerul pentru că prin munca acestuia poate ţine legătura cu clienţii, ajutându-i în orice problemă întâmpină aceștia în procesul de comandă sau dacă au avut probleme la livrare produselor; Intocmește facturi și AWB-uri;

  • Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/ diferenţele de recepţie sau expediţie.

Aplica

Localitate

Vaslui,

Vaslui

Vaslui
ID: 267129150

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau