Mesaje
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Call center - Suport clienti
  4. Romana
  5. Romana - Vaslui
  6. Romana - Vaslui
Postat 06 septembrie 2021

Operator call center magazin online ACAJU, cu locatie in Vaslui

  • 3 486 - 4 486 lei

  • Tip job

    Full time

  • Vaslui, Vaslui

  • Mobilitatea postului: Locatie stabila

Descriere

Operator de comenzi

Alte denumiri: Procesator de comenzi Clasificare COR: 333912

Cui răspunde: Managerului de vânzări

Operatorul de comenzi este acea persoană care validează și confirmă fiecare comandă efectuată. Pornind de la confirmarea stocului și până la contactarea clientului pentru a se asigura de corectitudinea informaţiilor de livrare, operatorul are un rol important în procesul de vânzare. Nu de puţine ori această persoană este pusă în situaţia de a recomanda alte produse (în caz de lipsă stoc) și de a consilia clientul în alegerea produsului potrivit. În funcţie de mărimea magazinului și de tipul de management al stocurilor, în lista de responsabilităţi se pot adăuga și atribuţii operaţionale precum comanda la furnizor sau generarea de facturi.

Cunoștințe și abilități necesare:

| Comunicare Un bun vânzător (prin telefon, chat sau email), identifică cu ușurinţă soluţii și are abilitatea de a negocia și de a convinge, principalul scop fiind satisfacţia clientului.

| Organizare Un bun operator de comenzi știe să-și organizeze activitatea pe cont propriu și are abilităţi de multitasking. De asemenea, cunoaște foarte bine caracteristicile produselor din portofoliul magazinului online pentru care lucrează.

| Atenție la detalii Răspunde cu promptitudine solicitărilor, caută rezolvări alternative în rezolvarea problemelor. Pune accent pe micile lucruri care pot face ca serviciul să fie unul excelent.

| Capacitate decizională Abilitatea de a evalua independent fiecare situaţie și de a lua decizii echitabile pentru toate părţile implicate (client, companie).

| Calm, precis și sigur pe situație Este precis atunci când obţine sau oferă informaţii și se asigură mereu de acurateţea datelor transmise către client. Își menţine în permanenţă calmul atunci când lucrează cu tipuri de clienţi mai ostili, dificili, supăraţi.

Responsabilități:

  • Preia comenzi din magazinul online (platformă, chat) sau telefonic și le înregistrează în sistemul informatic;
  • Oferă clienţilor consiliere cu privire la disponibilitatea produselor, condiţii și modalităţi de livrare și plată;
  • Consultă colegii din celelalte departamente în soluţionarea unor probleme ce nu necesită transferul către un departament sau altul;
  • Asistă clienţii în plasarea comenzilor și furnizează informaţii despre caracteristicile produselor (alegerea mărimilor, culorii, tipul materialului - în funcţie de nișa magazinului online);
  • Colaborează constant cu Social Media Managerul pentru că prin munca acestuia poate ţine legătura cu clienţii, ajutându-i în orice problemă întâmpină aceștia în procesul de comandă sau dacă au avut probleme la livrare produselor; Intocmește facturi și AWB-uri;
  • Comunică gestionarului sau șefului de depozit probleme/ diferenţele de recepţie sau expediţie.
ID: 196926597

Acaju

Pe OLX din august 2015

Urmareste-ne pe

Descarca aplicatia pentru telefon din