Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Asistent manager si secretariat
  5. Asistent manager si secretariat - Bucuresti - Ilfov
  6. Asistent manager si secretariat - Bucuresti
  7. Asistent manager si secretariat - Sectorul 2
Postat 29 aprilie 2024

Office Assistant/ Assistant Manager

Salariu

2 800 - 3 500 lei

Localizare

Bucuresti, Sectorul 2

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de experienta: Entry-level (< 2ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaNumarul de posturi disponibile: 1

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Cu peste 12 ani de activitate, o echipa tânăra de peste 40 salariați și oferind servicii de integrate de arhivare fizica, digitala și microfilmata cat și variate soluții IT de captura a datelor și imagistica a documentelor, DOCUMENT IMAGING SYSTEMS . este in continua căutare de noi colegi talentați și pasionați.

Pentru a da mai multa consistenta dezvoltării segmentelor de piața ținta, dar și pentru a adăuga valoare echipei noastre, am decis sa angajam o persoana dinamica, responsabila și motivata in egala măsură care sa asigure suportul administrativ proiectelor ce se derulează la nivel local și national.

Ocupanta(ul) poziției va răspunde de administrarea biroului, a relației cu furnizorii și a comunicării cu echipele de lucru din țara. Totodata va asigura suport și asistenta pentru managementul organizației cat și actualizarea datelor din sistemului de raportare interna.

Provocarea permanenta este optimizarea comunicării interne, a costurilor și a activităților administrative.

Candidatul ideal: • Minim 2 ani de implicare in activitatea unei organizații și nivel mediu de cunoaștere a limbii Engleze; • Excelenta cunoaștere și operare a suitei Microsoft Office; • Deschidere pentru comunicarea directa si onestita; • Disponibilitate și dorința de a se integra într-o organizație dinamica; • Abordare activa a furnizorilor, capacitate de a prezenta informații într-un mod organizat și structurat; • Capacitate de a urmări obiectivele și de a livra rezultate; • Personalitate deschisa, inovativa și motivata cu dorință de a învăța și a se autodepăși; • Experiența administrare birou și asistenta organizație/ management reprezinta un avantaj; • Cunoștințe de resurse umane reprezinta un avantaj.

Principale Responsabilități: • Coordonarea și implementarea procedurilor administrative; • Asigurarea comunicării directe, clare și eficiente cu organizația; • Înregistrarea datelor și prezentarea rapoartelor interne; • Evidenta/ arhivarea intrărilor și ieșirilor de documente; • Ordonarea documentelor de contabilitate primara (deconturi, foi de parcurs); • Comunicarea permanenta cu managementul companiei și cu clienții (după caz); • Contribuție la efortul de echipa pentru realizarea obiectivelor comune; • Alte responsabilități - după nevoile organizației.

Aplica

Localitate

Bucuresti, Sectorul 2

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, Sectorul 2
ID: 255135422

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau