Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 11 iulie 2022

Hotel Transilvania Cluj angajează recepționer / sef de receptie

SC CONFORT TRANSILVANIA TURISM SRL Află mai multe

Localizare

Cluj-Napoca

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Cluj-Napoca

Descriere

Dacă ești recepționer sau sef de receptie cu experiență, cu motivație, relaționezi bine cu clienții, ești plin de elan, cu atitudine pozitiva față de muncă și față de clienți, te așteptăm cu drag sa te alături echipei noastre.

„Hotel Transilvania” Cluj-Napoca, cel mai vechi hotel din Transilvania, situat în inima Clujului, numărându-se printre cele mai vechi 10 hoteluri din Romania, angajează recepționer / sef de receptie full-time.

Cerințe:

  • studii în domeniul turismului si experiență ca recepționer sau sef de receptie sau management in turism.

  • aptitudini practice de operare pe calculator (Word, Excel)

  • cunoașterea unui sistem de operare hotelier - avantaj: Hostware

  • limba engleză – obligatoriu

  • cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj

  • sociabil, asertiv, onest, politicos, și dedicat.

Descrierea postului - receptioner:

  • răspunde la solicitările de rezervare, prin toate canalele posibile (platforme de rezervare, e-mailuri, telefoane, site propriu), în timp real;

  • preia și înregistrează rezervările;

  • actualizează disponibilitatea pe site-urile de promovare, evitând supra-rezervări.

  • primește, înregistrează în sistemul informatic și cazează clienții;

  • tine evidenta clienților în programul informatic hotelier;

  • promovează produsul turistic hotelier;

  • aplică politicile de marketing și cele tarifare ale companiei;

  • negociază tarifele pentru clienți în limitele stabilite;

  • facturează serviciile hoteliere cu mare atenție, către persoane fizice sau juridice, cu transmiterea in e-factura;

  • efectuează operațiuni de check-in (verificare documente, încasare contravaloare sejur);

  • operează în sistemul de gestiune hotelieră rezervările și informațiile legate de sejur;

  • transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitările speciale ale clienților;

  • înregistrează și verifică datele operative, contabile și statistice specifice activității de recepție;

  • rezolvă reclamațiile oaspetelui sau transmite, după caz, sesizările primite departamentelor vizate si analizează feedback-urile clienților primite pe toate canalele disponibile.

  • promovează valorile turistice ale orașului, si in special a celor aflate in imediata apropiere a hotelului , in centrul istoric al Clujului;

  • propune clienților produsele hotelului sau tururi ale orașului sau ale împrejurimilor efectuate de firmele colaboratoare;

  • trimite mesaje de felicitări pentru zilele de naștere și pentru sărbătorile legale;

  • colaborează cu departamentele de housekeeping, restaurant, întreținere hoteliera pentru confortul clienților și bunul mers al fluxului hotelier;

  • sta la dispoziția clienților pentru serviciile hoteliere – wake-up call, completare cosmetice hoteliere;

  • propune și comanda bilete pentru spectacole, pentru mijloace de transport, asigurând și explicațiile pentru accesarea celor mai apropiate mijloace de transport;

  • explica clienților cum se obține confortul maxim în camere, din punct de vedere termic, cum solicita servicii suplimentare de housekeeping;

  • informează orele în care se servește micul dejun, de funcționarea restaurantului, si la nevoie ajuta personalul restaurantului, pentru a face fata solicitărilor clienților.

  • la check-out, efectuează verificările obișnuite, inclusiv a soldurilor restante de plată.

Descrierea postului - sef de receptie:

  • coordoneaza activitatea receptionerilor si o verifica, inclusiv facturile emise.

  • planifica activitatea receptionerilor, o optimizeaza, o coordoneaza si promoveaza initiativele personalului aflat in subordine si elaboreaza planuri pentru perfectionarea lui;

  • coordoneaza grupurile si cerintele lor suplimentare privind half-board, full-board;

  • gestioneaza certintele salii de conferinta si a evenimentelor legate de resturant;

  • operează în sistemul de gestiune hotelieră rezervările de grup și informațiile legate de sejur;

  • propune politici de marketing si tarifare ale companiei;

  • se ocupa de tehnicile de marketing a unitatii hoteliere, si de elaborarea contractele cu agentii, companii si persoane fizice;

  • urmareste implementarea si realizarea contractelor, atat din punct de vedere organizatoric cat si financiar, comunicand cu departamentul de contabilitate si celelalte compartimente implicate in activitatea hoteliera;

  • transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitările speciale ale clienților;

  • înregistrează și verifică datele operative, contabile și statistice specifice activității de recepție;

  • rezolvă reclamațiile oaspetelui sau transmite, după caz, sesizările primite departamentelor vizate;

  • controleaza facturile emise si gestioneaza listele de debitor si creditori ale clientilor;

  • raporteaza zilnic conducatorului unitatii si administratorului activitatea;

  • se subordoneaza direct administratorului firmei si directorului de unitate.

Aptitudini la locul de munca:

  • atitudine pozitivă, prezență și ținută agreabilă;

  • orientare către client, amabilitate;

  • capacitatea de a găsi soluții și de a rezolva probleme;

  • bune abilități de comunicare, lucru în echipă;

  • nivel înalt de responsabilitate;

  • bune abilități de organizare și de prioritizare a activităților.

Programul de lucru - receptioner:

Program în ture de 12-24/12-48:

  • Se lucrează tura de zi de la 8:00-20:00

  • 24 de ore libere după tura de zi

  • Ziua următoare se lucrează tura de noapte de la 20:00-8:00

  • 48 de ore după tura de noapte (2 zile libere)

Program de lucru - sef de receptie:

  • program 8 ore pe zi.

Beneficii:

  • salariu motivant

  • spor de noapte

  • spor de weekend

  • tichete de masa

  • asigurare medicala la o clinica privata.

  • situat în centru Clujului, stație de autobuz în fata magazinului Central, magazine și farmacii în zona.

Aplica
ID: 240813357

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau