Localizare
Nojorid
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Cerințele postului:
- Minimum 1 an experiență pe o poziție similară.
- Obligatoriu cunostinte avansate program facturare Saga.
- Cunoștințele în domeniul agro (piese) reprezintă un mare avantaj;
- Abilități bune de comunicare, lucru în echipă;
Responsabilități:
- Descărcarea și recepționarea pieselor de schimb.
- Operarea receptiilor/facturilor in programul de facturare.
- Operarea registrului de casa.
- Instiintarea clientilor de sosirea pieselor in magazin.
- Organizarea pieselor de schimb și accesoriilor în locurile special amenajate în magazie.
- Verificarea permanentă și păstrarea în condiții optime a pieselor de schimb și accesoriilor.
- Efectuarea demersurilor necesare pentru returul pieselor neconforme.
- Realizarea periodică a inventarului la produsele din depozit.
Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu corect trecut pe cartea de munca.
Program de lucru luni/vineri de la 8-17.
In cazul in care ai cunostinte in vanzarea pieselor de schimb pentru tractoare, oferim un salariu foarte motivant.
Astept cu interes CV-ul tau pe Whatsapp
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?