- Pagina principală
- Locuri de munca
- Personal administrativ - secretariat
- Asistent manager si secretariat
- Asistent manager si secretariat - Satu Mare
- Asistent manager si secretariat - Satu Mare
Genezis Trade angajează asistent manager/secretară
Localizare
Satu Mare
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Cerințe:
- Cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel, PP);
- Abilități foarte bune de comunicare și discernământ, integritate, responsabilitate;
- Limba română și maghiară scris / vorbit obligatoriu,
- Limba engleză prezintă avantaj;
-Studii superioare;
- Permis de conducere categoria B prezintă avantaj ;
- Cunoștințe contabile și logistice prezintă avantaj;
Aptitudini și abilități:
• Capacitate de comunicare interactiva deosebita;
• Lucrul cu documentele specifice ( servicii, contracte etc.);
• Capacitatea de organizare eficienta a activitatii si de respectare a instructiunilor scrise si verbale;
• Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
• Capacitate de a respecta termene limită;
• Meticulozitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
• Sprijina directorul in incheierea de contracte, verifica editarea, forma si fondul drafturilor de contract;
• Tine evidenta contractelor;
• Buna concentrare si rezistenta la schimbari de situatii privind comunicarea in parteneriate,
• Indeplineste task-urile atribuite de catre director (organizare documente, scanari, copii xerox, verificari de forma, etc);
• Isi organizeaza munca eficient pentru rezolvarea diverselor situatii aparute;
• Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel, Outlook, PP;
• Experienta pe o pozitie similara, prezinta avantaj;
• Mentinerea unei atmosfere colegiale in relatiile de munca;
• Volum suficient de cunostinte teoretice si practice;
• Receptivitate la solicitarile profesionale (capacitate de mobilizare personala pentru finalizarea intr-un timp cat mai operativ a sarcinilor ce-i revin), preluare/redirectionare apeluri telefonice si mail-uri;
• Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
• Redactarea minutelor sedintelor;
• Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea documentelor;
• Abilitati de coordonare, planificare si organizare;
• Flexibilitate in gandire;
• Atenție la detalii;
• Spirit de echipă;
• Simțul răspunderii;
• Rezistență la stres;
Pentru a aplica la acest post și pentru alte detalii, trimiteți e-mail care să cuprindă CV-ul și scrisoarea de intenție pe adresa de e-mail mai jos menționat:
Localitate
Satu Mare,
Satu Mare
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?