

Functionar administrativ - norma 4h
Somaco Grup Prefabricate Află mai multe
Localizare
Teius
Tip job
Jumatate de norma
Locatie
Teius
Descriere
Industrie: Construcții - producție elemente prefabricate din beton
Locatie: Sat Galda de Jos, DN1, Km 395+ (460-525) - TEIUȘ
Cerinte:
Studii medii finalizate;
Experiență într-un rol similar de minimum 6 luni – 1 an;
Cunoștințe solide privind gestionarea și arhivarea documentelor;
Familiaritate cu legislația în domeniul administrativ și al muncii;
Noțiuni de bază în pregătirea și administrarea documentelor financiar-contabile;
Abilități de comunicare eficientă, atât intern, cât și extern;
Capacitate de organizare a activităților de secretariat;
Utilizare competentă a aplicațiilor de gestiune (ERP, SAP, programe de pontaj și facturare).
Misiune: Să acorde suport managementului și tuturor departamentelor prin furnizarea de servicii de secretariat și suport administrativ eficiente, prompte și adaptate nevoilor organizației, contribuind astfel la buna funcționare și eficiența proceselor interne.
Responsabilitati principale:
Secretariat: Asigură gestionarea completă a circuitului documentelor, ocupându-se de primirea, înregistrarea, repartizarea și predarea tuturor documentelor primite prin poștă sau prin delegat, precum și de transmiterea acestora către destinatarii corespunzători;
Oameni si Cultura: solicitarea adeverintelor necesare salariaților de la dep. Oameni si Cultura, colectarea concediilor medicale și transmiterea lor către dep. Oameni si Cultura (înregistrat + scanat și trimis pe mail + originalele), pregatirea documentelor pentru angajare (colectarea și trimiterea documentelor + completarea tuturor declarațiilor) Întocmire deconturi de cheltuieli, ordine de deplasare/delegație și înregistrarea acestora în sistem pentru plata;
Administrativ: asigura coordonarea și realizarea tuturor activităților de natura administrativă în cadrul punctului de lucru (dotari si curățenie birouri, vestiaire, sali de sedinta, spații verzi fabrica);
Pregătește logistica pentru evenimente interne (training-uri, workshop-uri, sedinte, alte evenimente speciale);
Programează pentru efectuarea controlului de medicina muncii salariatii - la nevoie;
Intocmeste avize (custodie, deseu) si PF - la nevoie;
Aplica și respecta procesele și procedurile SMI (sistem de management integrat), a standardelor interne și a cerințelor legale (SSM, situații de urgență, calitate, mediu, control intern) aplicabile ariei de responsabilitate, precum și participarea la toate instructajele de securitate si sanatate in munca, precum și la orice acțiune inițiată în domeniul SSM, SU si mediu.
Program:
4 h/ zi - 8:00 - 12:00, luni - vineri
Cine suntem noi?
Suntem unul dintre cei mai puternici și sustenabili producători de prefabricate de beton din țară, cu o experiență de multe decenii. Deținem 5 fabrici poziționate strategic pentru a deservi proiecte complexe la nivel național. Facem parte din cel mai puternic grup din domeniul materialelor de construcții din lume, Holcim.
Ce facem noi?
Producem elemente prefabricate din beton utilizate în domeniul infrastructurii rutiere, electrice și de apă canal, al construcției centrelor comerciale, logistice sau de producție, precum și soluții pentru segmentul rezidențial. Ne diferențiem de concurenții noștri prin experiența și anvergura companiei noastre.
De ce sa ne alegi?
În industria noastră, suntem partenerul de încredere pentru construcții sustenabile. Evoluăm permanent și dezvoltăm soluții optime pentru proiectele de infrastructură și proiectele speciale ale clienților noștri. Rămânem atenți la impactul social pe care îl au structurile create cu produsele și soluțiile noastre și ne angajăm să le îmbunătățim mereu. Din grijă pentru oameni și pentru tot ce ne înconjoară.
Soluțiile SOMACO
Somaco oferă soluții pentru proiectele de infrastructură ale României, printr-o gamă largă de produse și servicii. Abordăm proiecte complexe, asigurând value engineering –proiectare, producție, transport și montaj.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?