- Pagina principală
- Locuri de munca
- Lucratori productie - depozit - logistica
- Gestionari depozit si coordonatori
- Gestionari depozit si coordonatori - Brasov
- Gestionari depozit si coordonatori - Brasov
Localizare
Brasov
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
FUNCȚIONAR ADMINISTRATIV- LOGISTICĂ
Cerinţe:
• atenție la detalii, rigurozitate, organizare, corectitudine, responsabilitate
• cunoştinţe bune de utilizare PC incluzând Microsoft Office
• cunoștinte de baza logistica
• limba engleza mediu (condiție obligatorie)
• limba spaniola (constituie avantaj)
• capacitate de sinteza, adaptabilitate, spirit de echipă, rezistență la stres, gestionarea optimă a timpului, capacitate și dorință de dezvoltare, implicare
• bune abilități de comunicare
Descrierea jobului
Realizarea operațiunilor legate de gestionarea transporturilor către furnizori /clienți, în mod optim, conform procedurilor interne și legislative
Principalele responsabilități:
• Colaborarea cu partenerii interni cât și externi (furnziori, clienți, transportatori)
• Declararea transporturilor în E-Transport, corect și la timp
• Comunicarea cu diferite departamente din cadrul companiei: logistică, achiziții, vânzări
• Evidența transporturilor
• Rezolvarea problemelor care pot să apară după declarare (schimbarea produselor, schimbare nr vehicul, întârzieri, etc)
• Validarea transportatorilor non-RO ai partenerilor
• Activități administrative în departamentul achiziții
Ofertă:
• Salariu atractiv
• Angajarea într-o companie multinațională și stabilă din punct de vedere financiar
• Posibilități de dezvoltare profesionala- posibilitatea obținerii unui plan de carieră pentru următorii ani.
• Mediu de lucru plăcut
• Tichete de masă/Tichete cadou
• Asigurare privată de sănătate
• Transport asigurat
Localitate
Brasov,
Brasov
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?