Localizare
Targoviste
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Descrierea postului:
· Primirea, înregistrarea, arhivarea și transmiterea documentelor oficiale și a corespondenței.
· Elaborarea și redactarea de adrese, rapoarte, note de informare și alte documente administrative.
· Asigurarea conformității cu reglementările de protecția datelor.
· Monitorizarea și gestionarea bugetului alocat departamentului
· Colaborarea cu echipele de achiziții pentru gestionarea resurselor materiale și a echipamentelor.
· Întocmirea de raportări financiare și administrative.
· Elaborarea de proceduri și politici interne pentru eficientizarea activităților.
· Identificarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor administrative.
· Solicitarea la plata a facturilor de utilitati publice ale punctelor de lucru ale companiei.
· Verificarea existentei si valabilitatii documentelor necesare; sa raspunda la toate solicitarile venite din partea superiorilor ierarhici pentru indeplinirea sarcilinor de serviciu.
CERINTE:
· Studii superioare;
· Experienta: minim 2 ani pe un post similar;
· Cunostinte de specialitate in domeniu;
· Cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale;
· Cunostinte bune de operare PC;
· Bune abilități de organizare, atenție distributiva;
BENEFICII:
· Mediu de lucru placut;
· Oportunitati de dezvoltare profesionala;
· Salariu motivant;
· Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?