1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Alte locuri de munca
  4. Alte locuri de munca - Constanta
  5. Alte locuri de munca - Constanta
Postat January 20, 2021

Facturist Constanta

  • Tip job

    Full time

  • Constanta, Constanta

  • Mobilitatea postului: Locatie stabila

Descriere

Te invităm alături de noi! Oferim: - libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri; - timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere; - răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm; - mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate. Pentru a face parte din echipa TRITON este important să: - îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal; - vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță; - fii creativ și ambițios; - fii TU. Într-o zi de lucru obișnuită, vei avea ca atribuții: - emiterea facturilor și a documentelor de stornare, conform procedurilor interne; - întocmirea avizelor (însoțire marfă și custodie clienți); - evidența încasării plăților aferente facturilor emise; - ținerea evidenței documentelor în ordine cronologică. - zilnic, la finalizarea programului de lucru, vei: - lista raportul de încasări din casa de marcat (bonul fiscal Z), - confirma concordanța dintre bonul fiscal Z și sumele efectiv încasate în ziua respectivă, - întocmi monetarul și foaia colectivă de încasări apoi predai încasările persoanei desemnate, - completa registrul de casă. Vei interacționa pe tot parcursul zilei atât cu echipa de consilieri vânzări din magazin cât și cu clienții finali. De asemenea, pentru punctul de lucru Constanta avem nevoie de Facturist in cadrul depozitului, care va avea urmatoarele atributii: - participarea la buna desfășurarea circuitului comenzilor (distribuție și recepție marfă); - emiterea facturilor și a documentelor de stornare, conform procedurilor interne; - întocmirea avizelor (însoțire marfă și custodie clienți); - evidența încasării plăților aferente facturilor emise; - ținerea evidenței documentelor în ordine cronologică. Iar împreună cu echipa vei participa la îmbunătățirea proceselor, prin propunerea unor noi proceduri sau modificarea celor existente. Ești de-al nostru dacă: - ai studii medii (profil tehnic constituie un avantaj); - printre abilitățile tale se numără atenția la detalii și capacitatea de structurare a muncii; - poți lucra atât în echipă cât și individual; - deții cunoștințe de operare PC. Cunoștințele de contabilitate primară constituie un avantaj. La TRITON te așteaptă: - o echipa energică, orientată către rezultat; - noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță; - un mediu de lucru plăcut; - transparență și autenticitate. Pachet salarial: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - zile libere plătite pentru evenimente speciale; - programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională; - program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa). Așteptăm CV-ul tău!
ID: 213491180Raportează

Cristina Buzatu

Activ azi la 9:02 AM