
Localizare
Mioveni
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Localizare
Bulevardul Dacia
115400 Mioveni
Descriere
Candidatul Ideal
Experiență (condiții obligatorii):
Utilizarea Sistemului Electronic de Achiziții Publice SEAP (ca operator economic) și cunoașterea legislației naționale în vigoare în domeniul achizițiilor publice;
Elaborare documentație completă pentru licitații organizate în SEAP (documente de calificare + ofertă tehnică + ofertă financiară, etc);
Limba engleza – nivel mediu/avansat;
Permis conducere: B.
️︊︋︄︄︌︄︊︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎ Cerințe studii:
Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
Deținerea unui certificat de expert achiziții publice constituie avantaj.
Abilități:
Abilităţi de utilizare Office (Word, Excel);
Capacitate de organizare și prioritizare a activităților în scopul îndeplinirii unor sarcini multiple în termenele limită impuse;
Capacitate de analiză și decizie rapidă pentru rezolvare problemelor în timp util;
Abilitate de exprimare corectă și elegantă în scris și în conversații directe sau telefonice;
Capacitate de relaționare și negociere;
Onest.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Identifică anunțurile de interes privitoare la contractele de achiziții publice specifice activității companiei;
Obține documentația de atribuire de la autoritățile contractante;
Analizează și clarifică toate condițiile de participare și de depunere a ofertei la procedurile de achiziție;
Elaborează integral documentația solicitată de autoritatea contractantă, în deplină concordanță cu solicitările înscrise în documentațiile de atribuire;
Elaborează răspunsuri la solicitările de clarificări emise de autoritățile contractante;
Întocmește, depune și urmărește eventualele contestații la documentațiile de atribuire sau la comunicările autorității contractante;
Urmărește derularea contractului semnat până la îndeplinirea obiectului acestuia (finalizare);
Redactează oferte tehnico financiare și pentru clienții care nu achiziționează prin intermediul SEAP;
Menține corespondența comercială cu furnizorii externi de dispozitive medicale, produse, accesorii etc.;
Menține confidențialitatea tuturor informațiilor la care are acces;
Elaborează toate documentele solicitate de autoritățile publice locale și naționale care guvernează domeniul (Ministerul Sănătății, etc.) și susține relațiile cu acestea și cu compania care evaluează și supraveghează sistemul de management al calității, în vederea menținerii / extinderii domeniului de autorizare specific societății;
Program de lucru:
luni-vineri/09:00-17:00
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?