- Pagina principală
- Locuri de munca
- Finante - contabilitate
- Finante, banci si asigurari
- Finante, banci si asigurari - Prahova
- Finante, banci si asigurari - Ploiesti
Expert achizitii publice
Localizare
Ploiesti
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Candidatul Ideal
Studii:
Studii superioare in domeniul juridic si/sau tehnic si/sau economic
Certificat de absolvire program/curs de specializare expert achizitii publice
Experienta:
Experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice de minim 3 ani
Experienta de minim 3 ani in pregatirea documentatiilor de participare la proceduri de achizitie publica si/sau sectoriala
Constituie un avantaj experienta de minim 2 ani in pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte de achizitie publica si/sau sectoriala si/sau asistenta acordata autoritatii contractante pe perioada derularii procedurilor de achizitie publica, preferabil inclusiv participarea in calitate de expert cooptat pe langa comisii de evaluare
Alte cerinte:
Buna cunoastere a legislatiei in domeniul achizitiilor publice si sectoriale din Romania
Buna cunoastere si abilitati de utilizare a SEAP/SICAP
Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft Office
Descrierea jobului
Obiectivele postului:
Pregatirea in bune conditii a documentatiei necesare participarii societatii la proceduri de achizitie publica/sectoriala si private, interne si internationale
Responsabilitati principale:
Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator
Identifica potentiali parteneri si/sau subcontractanti pentru procedurile de achizitie selectate si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date
Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date
Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante si procedurilor interne ale angajatorului
Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante
Asigura predarea in bune conditii si la timp a ofertei (preia documentele pregatite de alte parti pe care le incorporeaza in oferta finala, conform instructiunilor / cerintelor din documentatia de atribuire)
Gestioneaza si participa la pregatirea documentatiilor privind remediile si caile de atac in materia atribuirii contractelor de achizitie publica/sectoriala, conform specializarii sale
Functie de experienta profesionala, poate participa la pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte incluse in planul de achizitii in cadrul contractelor de servicii incheiate de angajator, conform specializarii sale
Functie de experienta profesionala, poate asigura asistenta autoritatii/entitatii contractante pe perioada derularii procedurii de achizitie pana la semnarea contractului
Localitate
Ploiesti,
Prahova
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?