Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Finante - contabilitate
  4. Finante, banci si asigurari
  5. Finante, banci si asigurari - Prahova
  6. Finante, banci si asigurari - Ploiesti
Postat 10 aprilie 2024

Expert achizitii publice

Localizare

Ploiesti

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: CalificatMobilitatea postului: Prezenta la locul de munca

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Candidatul Ideal

Studii:

  • Studii superioare in domeniul juridic si/sau tehnic si/sau economic 

  • Certificat de absolvire program/curs de specializare expert achizitii publice

Experienta:

  • Experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice de minim 3 ani 

  • Experienta de minim 3 ani in pregatirea documentatiilor de participare la proceduri de achizitie publica si/sau sectoriala 

  • Constituie un avantaj experienta de minim 2 ani in pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte de achizitie publica si/sau sectoriala si/sau asistenta acordata autoritatii contractante pe perioada derularii procedurilor de achizitie publica, preferabil inclusiv participarea in calitate de expert cooptat pe langa comisii de evaluare

Alte cerinte:

  • Buna cunoastere a legislatiei in domeniul achizitiilor publice si sectoriale din Romania 

  • Buna cunoastere si abilitati de utilizare a SEAP/SICAP 

  • Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft Office

Descrierea jobului

Obiectivele postului:

  • Pregatirea in bune conditii a documentatiei necesare participarii societatii la proceduri de achizitie publica/sectoriala si private, interne si internationale

Responsabilitati principale:

  • Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator 

  • Identifica potentiali parteneri si/sau subcontractanti pentru procedurile de achizitie selectate si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date 

  • Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date 

  • Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante si procedurilor interne ale angajatorului 

  • Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante 

  • Asigura predarea in bune conditii si la timp a ofertei (preia documentele pregatite de alte parti pe care le incorporeaza in oferta finala, conform instructiunilor / cerintelor din documentatia de atribuire) 

  • Gestioneaza si participa la pregatirea documentatiilor privind remediile si caile de atac in materia atribuirii contractelor de achizitie publica/sectoriala, conform specializarii sale 

  • Functie de experienta profesionala, poate participa la pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte incluse in planul de achizitii in cadrul contractelor de servicii incheiate de angajator, conform specializarii sale

 Functie de experienta profesionala, poate asigura asistenta autoritatii/entitatii contractante pe perioada derularii procedurii de achizitie pana la semnarea contractului 

Aplica

Localitate

Ploiesti,

Prahova

Prahova, Ploiesti
ID: 263865780

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau