E.ON Energie România angajam Agent Vanzari Clienti Rezidentiali
Localizare
Zalau
Tip job
Norma intreaga
Localizare
Zalau
Descriere
Ce îți oferim noi
Îți oferim mai mult decât un salariu
Primești beneficii cu ocazia evenimentelor importante din viața ta, precum căsătoria, nașterea sau adopția unui copil, dar și de Ziua Meseriei. De asemenea, oferim cadouri pentru copiii minori ai angajaților, cu ocazia zilei de 1 Iunie și de Crăciun. Iar dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
Excelezi în ceea ce faci? Atunci poți fi unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță.
Beneficiezi de tichete de masă electronice
Primești 40 de lei/zi, încărcați pe un card cu care poți plăti rapid și contactless.
Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță
Ai o asigurare medicală privată și sprijin financiar pentru dispozitive de corecție a vederii - acoperim o parte din costul ochelarilor de vedere.
Când pleci în delegație, pe lângă cazare și transport, beneficiezi de o diurnă medie de 90 de lei/zi.
Poți lucra și de acasă, în sistem hibrid, dacă domeniul tău de activitate permite acest lucru - chiar și noi scriem acest anunț de acasă.
Training complet și sprijin din partea echipei – pentru ca tu să fii încrezător/increzătoare în ce faci.
Implicare în proiecte care aduc valoare reală clienților noștri.
O echipă în care colaborarea, empatia şi impactul pozitiv nu sunt doar cuvinte din prezentare — chiar se simt.
Ce implică rolul tău în echipa noastră
Vei aplica şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate
Oferi informaţii generale şi specifice, privind serviciul de furnizare
Ofertezi clienţii care se prezintă în Centrul Relaţii Clienţi (CRC), cu produse şi servicii, în limita de competenţă
Operezi rezilierea de contract, la cererea clientului/ furnizorului (neplată cval. energie consumată)/operatorului de distribuţie (lipsă acces citire aparat de masură)
Promovezi, clienţilor care accesează CRC-urile, canalele de interacţiune online dezvoltate (Live Chat, e-mail, Myline, IVR) ca urmare a derulării programului de digitalizare, la nivel de companie
Cum îți dai seama că te potrivești
Educaţie necesară: studii medii sau studii superioare în curs de finalizare
Experienţă practică necesară: experienţa în domeniu constituie avanataj
Cunoştinţe lingvistice: cunoaşterea limbii engleze poate constitui avantaj
Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Office
Altele: disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului, abilităţi de negociere şi prezentare bune; spirit antreprenorial/motivare puternică, abilităţi analitice şi conceptuale bune; nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?