Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
irina.citan
Postat Azi la 09:37

Customer Service - Call center agent

Nexent Bank N.V.Amsterdam Sucursala Bucuresti Află mai multe

Localizare

Bucuresti, Sectorul 6

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Bucuresti, Sectorul 6

Descriere

Calificări cheie:

  • găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine?

  • te uiți la filme în engleză fără subtitrare?

  • emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze?

  • Microsoft Office este “biroul” tău preferat?

︇︊︆️︀︇︋︀​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎ Cerințe suplimentare:

  • ești un team-player;

  • știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapid.

Descrierea jobului

Ce vei face:

  • vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora;

  • vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare;

  • vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilor.

Detalii job:

  • suntem alături de clienții noștri non-stop, iar echipa noastra lucreaza in 5 schimburi cu o jumatate de ora pauză de masa (6:30-15:00, 9:00-17:30, 11:30-20:00, 13:30-22:00, 22:00-6:30) de luni până duminică;

  • în fiecare săptamană se respecta cele 2 zile libere;

  • nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noapte succesive și programul se stabilește lunar încercând să satisfacem toate nevoile colegilor.

Ce oferim:

  • dobândirea de cunoștințe folositoare pentru orice alt departament al băncii, cunoștințe care luminează considerabil CV-ul tău;

  • o echipă formată din tineri ce se află într-o continuă evoluție, se ajută reciproc și creează o atmosferă prietenoasă și destinsă;

  • atât program de zi, cât și de noapte (de ajutor pentru studenții care vor să fie prezenți la cursuri);

  • tichete de masă;

  • abonament medical și Bookster.

Descrierea companiei

Nexent Bank este o instituție financiară europeană, prezentă în șapte țări, parte a grupului Nexent Bank N.V., cu o activitate susținută în retail și corporate banking. Banca este prezentă în România încă din 1993, consolidându-și treptat reputația ca furnizor de soluții financiare fiabile pentru persoane fizice, IMM-uri și corporații. Operează 13 de unități teritoriale, 38 de bancomate și aproximativ 9.400 de terminale POS.

Începând cu luna iulie 2025, banca a devenit oficial Nexent Bank. Schimbarea de nume marchează tranziția către o identitate unificată, clară și modernă, aliniată cu rețeaua internațională a grupului. Unificarea sub denumirea Nexent Bank înseamnă o nouă etapă în evoluția băncii, una care păstrează valorile de încredere, dar le exprimă cu mai multă claritate, digitalizare și orientare către nevoile financiare ale clienților.

În ultimii ani, banca a accelerat procesul de digitalizare, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând aplicația de mobile banking Monet și soluția Avantaj SoftPOS pentru comercianți. În paralel, au fost modernizate aplicația AVANTAJ2go, platforma de Internet Banking și website-ul oficial, reflectând o preocupare constantă pentru experiența digitală a clientului.

Pentru mai multe informații, vizitați www.nexentbank.ro.

Aplica
ID: 290259417

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau