Contabilitate primara și achiziții publice
Localizare
Arad
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Candidatul Ideal
Abilități solide de operare a PC-ului și cunoștințe avansate de pachet MS Office (Word, Excel);︋︋️️︁︇︎︆︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Persoană dinamică, organizată, responsabilă, atentă la detalii, cu o gândire logică și o bună capacitate de analiză și sinteză;
Capacitatea de a gestiona situațiile stresante cu calm și profesionalism;
Absolvirea unui curs de expert în achiziții publice constituie un avantaj.
Descrierea jobului
Gestionarea procesului de achiziții publice, inclusiv elaborarea documentației și participarea la proceduri;
Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea documentelor contabile lunare de la clienți și furnizori;
Întocmirea documentelor contabile primare și gestionarea procesului de facturare;
Realizarea recepției bunurilor și serviciilor achiziționate;
Evidența achizițiilor
Organizarea, îndosarierea și arhivarea documentelor;
Program de lucru de 8 ore, de luni până vineri, între orele 08:00-16:00.
Descrierea companiei
Suntem o prezență stabilă și respectată în domeniul vanzarii de produse si servicii IT din Arad, oferind servicii de înaltă calitate și produse de ultimă generație. De peste 30 de ani ne-am dedicat misiunii de a furniza soluții electronice integrate și profesionale pentru fiecare nevoie a clienților noștri, atât în zona de business cât și a utilizatorilor casnici.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?