Contabilitate Primara / Asistenta Manageriala
Salariu
2 500 - 3 500 lei
Localizare
Ploiesti
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Ploiesti
Descriere
CONTABILITATE PRIMARA si Asistenta Manageriala
Ne dorim alaturi de noi o persoana care sa aiba urmatoarele responsabilitati principale:
• intocmirea documentelor primare (avize de insotire marfa, NIR, facturi vanzare, bonuri fiscale, ordine de deplasare etc), evidenta si urmarirea stocurilor (ideal ar fi sa fie familiarizata cu programul de contabilitate SAGA C);
• centralizarea datelor pentru obtinerea de rapoarte;
• verificarea datelor introduse in sistem cu datele din documentele primite sau emise.
Altele:
• asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
• preluarea si distribuirea documentelor la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
• asigurarea transmiterii documentelor si marfurilor prin curierat sau e-mail;
• elaborarea si redactarea documentelor cerute de management, orice alte activitati necesare bunului mers al societatii;
• cunoasterea operatiunilor de import/export.
Ar trebui sa ai:
- studii medii, ideal superioare;
- limba engleza – mediu / avansat;
- minim 1 an experienta intr-un post similar;
- abilitati de sinteza si analiza, atentie la detalii;
- operare foarte buna si rapida pe calculator, MS Office(word,excel), email;
- persoana motivata, pozitiva, responsabila, proactiva;
- dorinta de a invata lucruri noi.
Oferim:
· contract de muncă pe o perioada nedeterminata;
· program de lucru de luni pana vineri in tura de zi;
· colectiv tanar;
· posibiliatea unei cariere pe termen lung;
· abilităti de organizare a timpului si a sarcinilor zilnice.
Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Cunostintele tehnice din domeniul IT reprezinta un avantaj.
CV-urile se pot trimite si pe adresa de e-mail officegefors(at)gmail.com
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?