Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 24 iunie 2025

Contabil Senior in Alexandria

Salariu

5 000 lei

Localizare

Alexandria

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Alexandria

Descriere

Căutăm un Contabil organizat și orientat spre detalii, care să gestioneze o gamă variată de procese contabile, cu raportare directă către managementul companiei și colaborare cu echipe internaționale. Rolul presupune activitate on-site în Alexandria și comunicare constantă cu parteneri externi (inclusiv China și UK), autorități fiscale și bănci.

Responsabilități principale:

Contabilitate generală & financiară

• Înregistrarea avansurilor de trezorerie și plăților în contabilitate;

• Înregistrarea contractelor de leasing și a ratelor aferente;

• Calculul și evidența provizioanelor (accruals);

• Contabilitatea stocurilor și reconcilierea acestora;

• Înregistrarea facturilor de plată și urmărirea furnizorilor (Payables);

• Emiterea facturilor de încasat și înregistrarea acestora (Receivables);

• Evidența facturilor înregistrate în avans (accruals R/P).

Trezorerie & plăți

• Pregătirea și înregistrarea plăților salariale și a altor plăți către angajați;

• Pregătirea și procesarea plăților în avans;

• Reconcilierea plăților cu documentele contabile;

• Evidența și reconcilierea conturilor bancare;

• Contabilizarea și gestionarea casieriei (Petty Cash);

• Înregistrarea cheltuielilor achitate în numerar;

• Gestionarea plăților către furnizori din conturile bancare.

Raportare & analiză financiară

• Întocmirea și analiza contului de profit și pierdere (P&L);

• Calcularea costului bunurilor vândute (COGS);

• Întocmirea și depunerea raportului de TVA;

• Întocmirea fluxului de numerar (Cash Flow Report);

• Realizarea rapoartelor fiscale lunare/trimestriale (Tax Report);

• Pregătirea rapoartelor salariale (Payroll Report).

Relația cu autoritățile și partenerii externi

• Punct de contact pentru ANAF și DITL;

• Relația operațională cu băncile partenere;

• Pregătirea și raportarea documentelor DVI pentru rambursări de TVA;

• Gestionarea și raportarea relației cu furnizorii din China (Supplyer Report – China);

• Întocmirea raportului privind garanțiile – China (Warranty Report – China);

• Înregistrarea documentelor DVI în contabilitate.

Profilul candidatului ideal:

• Studii superioare în contabilitate, finanțe sau domeniu similar;

• Minim 3 ani experiență într-un rol similar (ideal în companii internaționale);

• Cunoștințe solide ale legislației fiscale din România;

• Experiență cu softuri contabile (ex: Saga, SmartBill, Excel avansat);

• Atenție la detalii, capacitate de organizare și autonomie;

• Cunoștințe de limba engleză la nivel intermediar (pentru colaborare internațională).

Aplica
ID: 288997537

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau