Localizare
Sibiu
Tip contract
Determinat
Tip job
Norma intreaga
Localizare
Sibiu
Descriere
Candidatul ideal:
Studii medii/superioare în domeniul economic
Experientă de 1 an în contabilitate primară reprezintă un avantaj
Adaptabilitate la diverse softuri contabile si de vanzari
Atenție la detalii, organizare și seriozitate
Descrierea jobului:
Înregistrarea și verificarea documentelor contabile primare (facturi, note de receptie, chitanțe, bonuri fiscale, monetare, etc.)
Gestionarea registrului de casă și a decontărilor între punctele de lucru;
Întocmire facturi catre clienti.
Menținerea relației cu furnizorii și clienții pentru documente lipsă sau corecturi
Asigurarea arhivării corecte și ordonate a documentelor contabile.
Întocmirea și transmiterea diverselor rapoarte periodice către management
Beneficii:
Salariu si bonuri de masă
Oportunități stabile de angajare și dezvoltare profesională.
Contractul este pentru o perioadă determinată de 2 ani
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?