Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Finante - contabilitate
  4. Contabilitate
  5. Contabilitate - Bucuresti - Ilfov
  6. Contabilitate - Bucuresti
  7. Contabilitate - Sectorul 4
Postat 11 aprilie 2024

Contabil cu experienta

Salariu

3 000 - 5 000 lei

Localizare

Bucuresti, Sectorul 4

Tip contract

Determinat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: AbsolventNivelul de experienta: Senior-level (> 5ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normalCUI / CIF: RO36373795

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Recrutam Contabil cu experienta.

Locatia jobului: in cadrul companiei Walter Tosto WTB situata in Bucuresti, pe Soseaua Berceni, Nr.104.

Descrierea postului:

Ocupantul postului va desfasura activitati specifice domeniului economic in cadrul departamentului de contabilitate al companiei.

 Studii si cerinte necesare:

Absolvent al unei facultati cu profil economic;

Experienta de minim 5 ani in domeniu;

Utilizarea programelor de contabilitate / software de management

Utilizarea pachetului Office (word, excel);

Cunoștinte Incoterms;

Cunoștinte Intrastat;

Cunoștințe vamale pentru export și import / importuri temporare;

Noțiuni de contabilitate generală și situații financiare;

Cunoștințe de bază despre administrarea afacerilor și contabilitate analitică;

Limba engleză;

Limba italiană constituie un avantaj.

 Aptitudini:

De clacul matematic;

De comunicare;

De planificare si organizare a activitatilor specifice;

De a lucra in echipa;

Atributii in cadrul departamentului*:

Inregistrarea facturilor furnizorilor nationali / UE / Extra-UE;

Intocmirea si inregistrarea deconturilor de cheltuieli;

Gestionarea platilor catre furnizori si a incasarilor de la clienti;

Intocmirea evidenței contabile primare;

Verificarea soldurilor contabile;

Managementul pasivelor și a relatiilor cu furnizorii;

Efectuarea inregistrarilor contabile primare in baza documentelor primite;

Intocmirea de situatii contabile client/furnizori;

Facturare catre clientii nationali / UE / Extra-UE;

E-factura;

Transmitere documente consultant Intrastat;

Gestionarea obligatiilor fiscale;

Gestionarea garanțiilor bancare în favoarea clienților /garanțiilor bancare de la furnizori;

Intocmire situatii de statistica;

Situatii inter-company;

Intocmire componente sold si reglare fise de cont;

Intocmire orice alte situatii solicitate de personalul superior.

*Candidatul nu indeplineste toate aceste sarcini simultan, atributiile pentru fiecare persoana din cadrul departamentului fiind impartite de catre responsabilul de birou in functie de cunostinte si necesitati insa prin rotatie, candidatul va acoperi in timp toate atributiile de mai sus pentru o buna cunoastere a atributiilor departamentului astfel incat sa poata oricand raspunde oricaror solicitari.

Program de lucru:

De luni pana joi de la 08:30 – 17:30 cu pauza de masa de la 13:30 la 14:00, iar vineri de la 08:30 la 15:00 cu pauza de masa de la 13:30 la 14:00.

 Beneficii:

Pachet salarial bazat pe grila de salarizare, cu crestere automata in functie de vechimea in munca din cadrul companiei;

Majorare anuala salariala;

Prima de Craciun;

Masa de pranz oferita;

Cazare pentru cei care nu sunt din Bucuresti in cadrul unitatii de cazare a companiei.

Pentru detalii contactati-ne la 07******68

Aplica

Localitate

Bucuresti, Sectorul 4

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, Sectorul 4
ID: 268903215

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau