Consultant in management
Salariu
5 000 - 7 000 lei
Localizare
Iasi
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
Descriere
ANGAJAM CONSULTANT IN MANAGEMENT
CONDITII DE APLICARE
Studii superioare;
NOTIUNI de management de proiect si achizitii publice;
Intelegerea mediului economic si a contextului de operare a fondurilor europene (programe nationale, solutii de finantare existente, etc.);
Cunostinte primare contabilitate, juridice, resurse umane, achizitii publice, bugete, ghiduri de finantare ;
Persoana proactiva, responsabila si ambitioasa;
Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate, creativitate;
Abilitati excelente de organizare, de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;
Spirit de observatie ridicat, atentie la detalii;
Cunostinte avansate de operare PC, MS Office.
DESCRIEREA POSTULUI
Aplicantul își va desfășura activitatea în cadrul departamentului de management de proiect, realizand activitati de scriere si implementare a proiectelor din portofoliul companiei dupa cum urmeaza:
Realizarea activităților de management de proiect, planificare, monitorizare activități, controlul costurilor, raportare, evaluare;
Colectarea, prelucrarea și analiza informațiilor, realizarea de analize, puncte de vedere, sinteze și recomandări;
Coordoneaza activitatea de scriere si depunere proiecte cu finantare europeana, analizeaza eligibilitatea solicitantului si intocmeste documentatia specifica precum: plan de publicitate, plan de achiziții, cereri de finanțare, alte documente de eligibilitate prevăzute în ghidul solicitantului;
Coordoneaza, monitorizeaza si evalueaza actiunile proiectului conform graficului de activitati si cererii de finantare precum intocmirea documentațiilor specifice implementării proiectelor: dosare de achiziție, rapoarte, notificări, acte adiționale etc.;
Consilierea beneficiarilor cu privire la derularea procedurilor de achiziții publice, scrierea caietelor de sarcini și a fișelor de date.
Organizarea și urmărirea procedurilor de achizitii, pregătirea documentelor de calificare, răspunsuri la întrebări, analiză de risc pe clauze contractuale.
Colaboreaza cu echipa de proiect, in vederea indeplinirii responsabilitatilor si termenelor;
Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu prevederile contractului de finantare;
Planifica si coordoneaza intalnirile de lucru cu echipa de proiect;
Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordul de parteneriat;
Asigura relatiile in cadrul proiectului cu partenerii, subcontractorii, furnizorii, finantatorul si institutii cu atributii de monitorizare si control al proiectului;
Verifica realizarii indicatorilor asumati la nivelul proiectului.
Beneficii:
Mediu de lucru competitiv ;
Pachet salarial motivant, bonusuri, beneficii;
Posibilitatea de avansare in cariera.
Descrierea companiei
Compania activeaza in sectorul serviciilor de consultanta in management, proiecatre tehnica specializata , pentru finantarea si implementarea de proiecte in cadrul liniilor de finantare nationala sau prin instrumentele puse la dispozitie de Uniunea Europeana, atat in administratie publica si institutii de stat, cat si pentru companiile private. Societatea noastra ofera o gama diversificata de servicii pentru clienti: scriere proiecte in vederea finantarii din fonduri comunitare si guvernamentale prin diverse programe de finantare, implementarea proiectelor finantate, organizare proceduri de achizitii aferente proiectelor finantate.
Colectivul are o experienta de peste 15 ani in sector iar procesele active din cadrul companiei cunosc o permanenta dezvoltare.
Localitate
Iasi,
Iasi
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?