Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Agenti - consultanti vanzari
  4. Reprezentanti vanzari
  5. Reprezentanti vanzari - Bihor
  6. Reprezentanti vanzari - Oradea
Postat 14 aprilie 2024

Consilier vanzare magazin fizic si online de scule si utilaje

Salariu

3 500 - 5 000 lei

Localizare

Oradea

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: CalificatNivelul de experienta: Mid-level (2-5 ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normalNumarul de posturi disponibile: 1

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Descrierea postului

- Preluarea comenzilor si procesarea lor, consilierea clienților, vânzarea produselor catre clienti;

- Monitorizarea fluxului operational de expediere a marfii la destinatar, asistenta post vanzare, urmarirea incasarilor de la clienti;

- Folosirea eficienta a aplicațiilor cu care lucrează, astfel încât să ofere informatii adecvate și să înregistreze corect solicitările clienților;

- Crește notorietatea magazinului fizic si online pe piata și menține și dezvoltă relațiile cu colaboratorii din portofoliu;

- Identifică și propune modalități de actualizare a paginii web;

- Culegerea de date si prelucrarea statistică aferentă. Gestionează, de asemenea, o serie de date statistice: număr de clienți, număr de operațiuni, evaluarea produselor;

- Oferă asistență pentru identificarea soluțiilor optime de vânzare - Oferă suport informațional pentru stabilirea politicii de abordare a vânzărilor în funcție de informațiile din piață și se implică în analiza concurenței

- Verifică și coordonează actualizarea permanentă a stocurilor.

- Activitatea se desfasoara la sediul nostru din Oradea.

- Servirea clientilor din showroom atunci cand este cazul, ceea ce implica: prezentarea produselor catre clienti, asistarea clientilor, aranjarea produselor in magazin si emiterea documentelor de vanzare(bon fiscal/factura).

Se solicita:

Experiență minim un an pe un post similar

Cunoștințe de marketing si marketing on-line

Cunoștințe de contabilitate primară

Reprezintă un avantaj dacă a mai lucrat pâna acum cu o platforma de comerț electronic si daca cunoaste Photoshop sau CorelDraw.

Capacitate de organizare

Abilități de utilizare internet, e-mail

Excelente abilități de comunicare (limbaj adecvat comunicării telefonice,/customer service), atenție distributivă, interes pentru calitate, capacitate rapidă de decizie

Bune abiități de planificare, organizare și concentrare pe rezultate, cu abilități de a genera idei și soluții, având inițiativă și dorință de implicare permanentă.

Persoană dinamică, optimistă, cu o atitudine pragmatică și spirit comercial dar si serioasă, punctuală și responsabilă, orientată către client, autodidactă, proactivă, creativă .

Detalii se pot afla la telefonul din anunt sau pe WhatsApp la acelasi numar de telefon

Aplica

Localitate

Oradea,

Bihor

Bihor, Oradea
ID: 266401676

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau