- Pagina principală
- Locuri de munca
- Agenti - consultanti vanzari
- Reprezentanti vanzari
- Reprezentanti vanzari - Bihor
- Reprezentanti vanzari - Oradea
Consilier vanzare magazin fizic si online de scule si utilaje
Salariu
3 500 - 5 000 lei
Localizare
Oradea
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Descrierea postului
- Preluarea comenzilor si procesarea lor, consilierea clienților, vânzarea produselor catre clienti;
- Monitorizarea fluxului operational de expediere a marfii la destinatar, asistenta post vanzare, urmarirea incasarilor de la clienti;
- Folosirea eficienta a aplicațiilor cu care lucrează, astfel încât să ofere informatii adecvate și să înregistreze corect solicitările clienților;
- Crește notorietatea magazinului fizic si online pe piata și menține și dezvoltă relațiile cu colaboratorii din portofoliu;
- Identifică și propune modalități de actualizare a paginii web;
- Culegerea de date si prelucrarea statistică aferentă. Gestionează, de asemenea, o serie de date statistice: număr de clienți, număr de operațiuni, evaluarea produselor;
- Oferă asistență pentru identificarea soluțiilor optime de vânzare - Oferă suport informațional pentru stabilirea politicii de abordare a vânzărilor în funcție de informațiile din piață și se implică în analiza concurenței
- Verifică și coordonează actualizarea permanentă a stocurilor.
- Activitatea se desfasoara la sediul nostru din Oradea.
- Servirea clientilor din showroom atunci cand este cazul, ceea ce implica: prezentarea produselor catre clienti, asistarea clientilor, aranjarea produselor in magazin si emiterea documentelor de vanzare(bon fiscal/factura).
Se solicita:
Experiență minim un an pe un post similar
Cunoștințe de marketing si marketing on-line
Cunoștințe de contabilitate primară
Reprezintă un avantaj dacă a mai lucrat pâna acum cu o platforma de comerț electronic si daca cunoaste Photoshop sau CorelDraw.
Capacitate de organizare
Abilități de utilizare internet, e-mail
Excelente abilități de comunicare (limbaj adecvat comunicării telefonice,/customer service), atenție distributivă, interes pentru calitate, capacitate rapidă de decizie
Bune abiități de planificare, organizare și concentrare pe rezultate, cu abilități de a genera idei și soluții, având inițiativă și dorință de implicare permanentă.
Persoană dinamică, optimistă, cu o atitudine pragmatică și spirit comercial dar si serioasă, punctuală și responsabilă, orientată către client, autodidactă, proactivă, creativă .
Detalii se pot afla la telefonul din anunt sau pe WhatsApp la acelasi numar de telefon
Localitate
Oradea,
Bihor
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?