Cautam asistent manager
Ecce Promo
Salariu
3 500 - 4 200 lei
Localizare
Bucuresti, Sectorul 1
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Locatie
Bucuresti, Sectorul 1
Descriere
Responsabilități:
-Gestionarea corespondenței zilnice (emailuri, scrisori, contracte, comenzi, pachete etc).
-Răspunsul la apeluri telefonice si emailuri și solutionarea cererilor in mod corespunzator.
-Îndeplinirea activităților de protocol, a sarcinilor administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări generale din birou.
-Administreaza bunurile din gestiune (evidenta stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare, asigurarea intretinerii obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe etc).
-Asigura interactiunea cu alte organizatii externe (curierat, relatia cu furnizorii si cu clientii, cu alte institutii, etc).
-Pregătirea, organizarea și centralizarea diverselor documente,situații, rapoarte.
-Gestionarea arhivei și a documentelor interne, precum si sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare.
-Contribuie la promovarea imaginii si produselor companiei.
-Alte sarcini administrative la cererea superiorilor.
Cerințe:
CALITATI PERSONALE: : seriozitate, responsabilitate, respect, loialitate, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, diplomatie si tact in relatia cu ceilalti la locul de munca .
CALITATI PSIHICE SI INTERPERSONALE: rabdare in lucrul cu oamenii, spirit de observatie, spirit de echipa, viteza de reactie, rezistenta la stres, capacitate de comunicare si de a rezolva eventualele situatii legate de activitatea zilnica desfasurata; capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii.
CALITATI PROFESIONALE:
-Experiență anterioară în roluri administrative sau de secretariat.
-Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint).
-Capacitatea de a asculta, de a rezolva eficient sarcinile de muncă și abilitatea de a lucra independent.
-Adaptabilitate la mediul și ritmul de lucru existent.
-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.
-Capacitate de organizare și gestionare eficientă a timpului.
-Abordare pozitivă și calmă în relațiile de lucru.
-Discreție și confidențialitate în manipularea informațiilor sensibile.
-Orientare catre performanta si eficienta la locul de munca.
-Sa nu aiba antecedente penale.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?