Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat Azi la 12:13

Cautam asistent manager

Ecce Promo

Salariu

3 500 - 4 200 lei

Localizare

Bucuresti, Sectorul 1

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Locatie

Bucuresti, Sectorul 1

Descriere

Responsabilități:

-Gestionarea corespondenței zilnice (emailuri, scrisori, contracte, comenzi, pachete etc).

-Răspunsul la apeluri telefonice si emailuri și solutionarea cererilor in mod corespunzator.

-Îndeplinirea activităților de protocol, a sarcinilor administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări generale din birou.

-Administreaza bunurile din gestiune (evidenta stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare, asigurarea intretinerii obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe etc).

-Asigura interactiunea cu alte organizatii externe (curierat, relatia cu furnizorii si cu clientii, cu alte institutii, etc).

-Pregătirea, organizarea și centralizarea diverselor documente,situații, rapoarte.

-Gestionarea arhivei și a documentelor interne, precum si sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare.

-Contribuie la promovarea imaginii si produselor companiei.

-Alte sarcini administrative la cererea superiorilor.

Cerințe:

CALITATI PERSONALE: : seriozitate, responsabilitate, respect, loialitate, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, diplomatie si tact in relatia cu ceilalti la locul de munca .

CALITATI PSIHICE SI INTERPERSONALE: rabdare in lucrul cu oamenii, spirit de observatie, spirit de echipa, viteza de reactie, rezistenta la stres, capacitate de comunicare si de a rezolva eventualele situatii legate de activitatea zilnica desfasurata; capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii.

CALITATI PROFESIONALE:

-Experiență anterioară în roluri administrative sau de secretariat.

-Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint).

-Capacitatea de a asculta, de a rezolva eficient sarcinile de muncă și abilitatea de a lucra independent.

-Adaptabilitate la mediul și ritmul de lucru existent.

-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.

-Capacitate de organizare și gestionare eficientă a timpului.

-Abordare pozitivă și calmă în relațiile de lucru.

-Discreție și confidențialitate în manipularea informațiilor sensibile.

-Orientare catre performanta si eficienta la locul de munca.

-Sa nu aiba antecedente penale.

Aplica
ID: 290266578

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau