Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
TELUS Digital
Postat 01 septembrie 2025

Backoffice gaming support with German and English(from office)

Localizare

Bucuresti, Sectorul 6

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Localizare

Bucuresti, Sectorul 6

Descriere

Join a backoffice customer support team for our client, thе largest user generated online gaming platform, thе no. 1 gaming site for kids and teens.︀︋︇️︄︊︉︋​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

Recommended skills set

  • Medium level of German and English, B2 in written and oral.

  • Availability for a full time schedule, covering shifts 24-7, Monday - Sunday

  • Availability to work from the office in Bucharest - Afi Park 3

  • Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction

  • Demonstrated passion for excellence with respect to treating and caring for customers

  • Ability to communicate clearly and professionally, both verbally and in writing

  • Has a pleasant, patient and friendly attitude

  • Strong self-organization, decision making and analytical abilities

  • Strong detail orientation and communication and listening skills

  • Possess a strong work ethic and team player mentality

On this rolе, you would

  • Provide quаlity аnd profеssionаl responses to customers using both pre-genеrаted content аnd pеrsonalized rеsponses via еmаil and chаt

  • Bе adept аt adjusting scripted informаtion to match the customer’s needs or inquiry

  • Thoroughly and efficiently gather customer information, determine and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions

  • Provide quality service and support in a variety of areas including, but not limited to: account verification or assistance, billing, product knowledge, and system troubleshooting

  • Assist in identifying, tracking and escalating trending issues

  • Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements that positively impact the customer’s experience

  • Become proficient in multiple tool platforms in order to gather, record, update, and relay relevant data to a customer’s inquiry, supervisory escalation, or internal team contact

  • Be familiar with the client's moderation guidelines to know when content or an account needs to be removed or banned, or escalated to the mod team

We offer

  • A multicultural fast growing environment

  • Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position

  • Monthly meal tickets

  • Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest

  • Private medical subscription coverage

  • Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners

  • Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period if you work from office

  • Gym subscription reimbursement, after the trial period

  • Free subscription to the Bookster virtual library

  • Dedicated psychologist available for free sessions online or face to face

  • Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more

  • Paid training and international career opportunities

  • Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills

  • Community projects – want to make the world a better place? We run CSR Corporate Social Responsibility events all year long

Cautam colegi pentru un rol de de relatii clienți back-office pentru o platformă de jocuri online generată de utilizatori, site-ul de jocuri numărul 1 pentru copii și adolescenți.︀︋︇️︄︊︉︋​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

Candidatul ideal

  • Nivel mediu de germană și engleză, B2 scris și oral

  • Disponibilitate pentru un program complet de lucru, acoperind ture 24-7, luni - duminică

  • Disponibilitate pentru a lucra de la biroul din București in Afi Park 3

  • Simț al integrității și angajament față de satisfacția clienților foarte dezvoltat

  • Pasiune demonstrată pentru excelență în ceea ce privește tratarea și îngrijirea clienților

  • Capacitatea de a comunica clar și profesional, atât verbal, cât și în scris

  • Are o atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă

  • Abilități puternice de auto-organizare, luare a deciziilor și analiză

  • Abilități puternice de orientare către detalii și comunicare si ascultare

  • Posedă o etică a muncii puternice și o mentalitate de lucru in echipa

În acest rol

  • Veți oferi răspunsuri profesionale și de calitate clienților, utilizând atât conținut pregenerat, cât și răspunsuri personalizate prin e-mail și chat.

  • Veți fi priceput la ajustarea informațiilor scriere pentru a se potrivi nevoilor sau solicitărilor clientului.

  • Veți colecta temeinic și eficient informații despre clienți, veți determina și raspunde nevoilor clienților, veți educa clientul, acolo unde este cazul, pentru a preveni necesitatea unor contacte viitoare și veți documenta interacțiunile.

  • Veți oferi servicii și asistență de calitate într-o varietate de domenii, inclusiv, dar fără a se limita la: verificarea sau asistența contului, facturare, cunoștințe despre produse și depanare a sistemelor.

  • Veți ajuta la identificarea, urmărirea și escaladarea problemelor emergente.

  • Veți evalua și identifica continuu oportunitățile de a conduce îmbunătățiri ale proceselor care au un impact pozitiv asupra experienței clientului.

  • Veți deveni expert în utilizarea mai multor platforme de instrumente pentru a colecta, înregistra, actualiza și transmite date relevante către solicitarea unui client, escaladarea de către supervizori sau contactul intern al echipei.

Iata ce oferim

  • Un mediu multicultural, cu creștere rapidă

  • Salariu fix peste medie, bonusuri bazate pe performanță și pe vechime, în funcție de poziție Tichete de masă lunare

  • Acces gratuit la sala noastră de sport modernă și complet echipată pentru angajați, în clădirea noastră de birouri din București

  • Abonament medical privat

  • Beneficii suplimentare de sănătate: reduceri speciale pentru îngrijirea stomatologică și serviciile optice la partenerii noștri

  • Rambursarea abonamentului la transportul public, după perioada de probă dacă lucrați de la birou

  • Rambursarea abonamentului la sală, după perioada de probă

  • Abonament gratuit la biblioteca virtuală Bookster

  • Psiholog dedicat disponibil pentru ședințe gratuite online sau față în față

  • Reduceri și tarife speciale pentru o varietate de servicii și produse: de la telecomunicații și servicii bancare la tehnologie și electrocasnice, bibliotecă, wellness, călătorii și multe altele

  • Training plătit și oportunități de carieră internațională Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilitățile lingvistice vorbite și scrise

  • Proiecte comunitare - doriți să faceți lumea un loc mai bun? Organizăm evenimente CSR Responsabilitate Socială Corporativă de tot parcursul anului

Aplica
ID: 292050773

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau