
Localizare
Bucuresti, Sectorul 6
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Localizare
Bucuresti, Sectorul 6
Descriere
Join a backoffice customer support team for our client, thе largest user generated online gaming platform, thе no. 1 gaming site for kids and teens.︀︋︇️︄︊︉︋︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Recommended skills set
Medium level of German and English, B2 in written and oral.
Availability for a full time schedule, covering shifts 24-7, Monday - Sunday
Availability to work from the office in Bucharest - Afi Park 3
Highly developed sense of integrity and commitment to customer satisfaction
Demonstrated passion for excellence with respect to treating and caring for customers
Ability to communicate clearly and professionally, both verbally and in writing
Has a pleasant, patient and friendly attitude
Strong self-organization, decision making and analytical abilities
Strong detail orientation and communication and listening skills
Possess a strong work ethic and team player mentality
On this rolе, you would
Provide quаlity аnd profеssionаl responses to customers using both pre-genеrаted content аnd pеrsonalized rеsponses via еmаil and chаt
Bе adept аt adjusting scripted informаtion to match the customer’s needs or inquiry
Thoroughly and efficiently gather customer information, determine and fulfill customer needs, educate the customer where applicable to prevent the need for future contacts and document interactions
Provide quality service and support in a variety of areas including, but not limited to: account verification or assistance, billing, product knowledge, and system troubleshooting
Assist in identifying, tracking and escalating trending issues
Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements that positively impact the customer’s experience
Become proficient in multiple tool platforms in order to gather, record, update, and relay relevant data to a customer’s inquiry, supervisory escalation, or internal team contact
Be familiar with the client's moderation guidelines to know when content or an account needs to be removed or banned, or escalated to the mod team
We offer
A multicultural fast growing environment
Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position
Monthly meal tickets
Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest
Private medical subscription coverage
Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners
Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period if you work from office
Gym subscription reimbursement, after the trial period
Free subscription to the Bookster virtual library
Dedicated psychologist available for free sessions online or face to face
Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more
Paid training and international career opportunities
Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
Community projects – want to make the world a better place? We run CSR Corporate Social Responsibility events all year long
Cautam colegi pentru un rol de de relatii clienți back-office pentru o platformă de jocuri online generată de utilizatori, site-ul de jocuri numărul 1 pentru copii și adolescenți.︀︋︇️︄︊︉︋︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Candidatul ideal
Nivel mediu de germană și engleză, B2 scris și oral
Disponibilitate pentru un program complet de lucru, acoperind ture 24-7, luni - duminică
Disponibilitate pentru a lucra de la biroul din București in Afi Park 3
Simț al integrității și angajament față de satisfacția clienților foarte dezvoltat
Pasiune demonstrată pentru excelență în ceea ce privește tratarea și îngrijirea clienților
Capacitatea de a comunica clar și profesional, atât verbal, cât și în scris
Are o atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă
Abilități puternice de auto-organizare, luare a deciziilor și analiză
Abilități puternice de orientare către detalii și comunicare si ascultare
Posedă o etică a muncii puternice și o mentalitate de lucru in echipa
În acest rol
Veți oferi răspunsuri profesionale și de calitate clienților, utilizând atât conținut pregenerat, cât și răspunsuri personalizate prin e-mail și chat.
Veți fi priceput la ajustarea informațiilor scriere pentru a se potrivi nevoilor sau solicitărilor clientului.
Veți colecta temeinic și eficient informații despre clienți, veți determina și raspunde nevoilor clienților, veți educa clientul, acolo unde este cazul, pentru a preveni necesitatea unor contacte viitoare și veți documenta interacțiunile.
Veți oferi servicii și asistență de calitate într-o varietate de domenii, inclusiv, dar fără a se limita la: verificarea sau asistența contului, facturare, cunoștințe despre produse și depanare a sistemelor.
Veți ajuta la identificarea, urmărirea și escaladarea problemelor emergente.
Veți evalua și identifica continuu oportunitățile de a conduce îmbunătățiri ale proceselor care au un impact pozitiv asupra experienței clientului.
Veți deveni expert în utilizarea mai multor platforme de instrumente pentru a colecta, înregistra, actualiza și transmite date relevante către solicitarea unui client, escaladarea de către supervizori sau contactul intern al echipei.
Iata ce oferim
Un mediu multicultural, cu creștere rapidă
Salariu fix peste medie, bonusuri bazate pe performanță și pe vechime, în funcție de poziție Tichete de masă lunare
Acces gratuit la sala noastră de sport modernă și complet echipată pentru angajați, în clădirea noastră de birouri din București
Abonament medical privat
Beneficii suplimentare de sănătate: reduceri speciale pentru îngrijirea stomatologică și serviciile optice la partenerii noștri
Rambursarea abonamentului la transportul public, după perioada de probă dacă lucrați de la birou
Rambursarea abonamentului la sală, după perioada de probă
Abonament gratuit la biblioteca virtuală Bookster
Psiholog dedicat disponibil pentru ședințe gratuite online sau față în față
Reduceri și tarife speciale pentru o varietate de servicii și produse: de la telecomunicații și servicii bancare la tehnologie și electrocasnice, bibliotecă, wellness, călătorii și multe altele
Training plătit și oportunități de carieră internațională Expunere multilingvă - îmbunătățiți-vă abilitățile lingvistice vorbite și scrise
Proiecte comunitare - doriți să faceți lumea un loc mai bun? Organizăm evenimente CSR Responsabilitate Socială Corporativă de tot parcursul anului
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?