Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Personal administrativ - secretariat
  4. Asistent manager si secretariat
  5. Asistent manager si secretariat - Bucuresti - Ilfov
  6. Asistent manager si secretariat - Bucuresti
  7. Asistent manager si secretariat - Sectorul 1
Postat 15 aprilie 2024

Back Office Assistant

Salariu

3 000 - 4 000 lei

Localizare

Bucuresti, Sectorul 1

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de studii: AbsolventNivelul de experienta: Entry-level (< 2ani)Mobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normalNumarul de posturi disponibile: 1

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Rolul viitorului nostru coleg/a presupune sustinerea activității celorlalte departamente prin crearea unui mediu de lucru optim și furnizarea datelor și materialelor necesare, conform cerintelor companiei.

Responsabilități cheie:

  • Mentinerea legăturii cu furnizorii de serviciii si soluționarea diverselor situații administrative ad-hoc.

  • Identificarea și negocierea (atunci când este cazul) tarifele cu diverși furnizori de servicii/produse;

  • Asigurarea necesarului de protocol, precum și servirea acestuia pentru invitați și management în cadrul întâlnirilor stabilite la birou;

  • Menținerea evidenței și asigurarea necesarului de consumabile și papetărie ;

  • Asistenta in completarea datelor din registrul unic de intrări-ieșiri al companiei;

  • Asistenta in facturarea și gestionarea documentelor financiare.

  • Asistenta in arhivarea digitală/fizica și pregătirea actelor pentru contabilitate.

  • Asista departamentului financiar la închiderea de lună si ori de cate ori primeste solicitari in acest sens.

  • Participare in comisia de inventariere anuala a patrimoniului societatii

  • Asigurarea unei comunicări profesionale prin telefon, e-mail și platforme diverse.

  • Asista gestionarea dosarelor de personal ale angajaților curenți și ale foștilor angajați

  • Asista in gestionarea pontajului angajaților

  • Colaborarea cu prestatorii de servicii de medicina muncii și protecția muncii

  • Acordarea de asistență managerului de resurse umane în vederea unei bune organizări a departamentului de resurse umane in baza solicitarilor emise de acesta

  • Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate.

Calificări:

  • Studii superioare

  • Experienta min. 1 an pe un rol similar

  • Cunoștințe de contabilitate primara si facturare

  • Capacitate de prioritizare a task-urilor

  • Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termene limită

  • Flexibilitate/Punctualitate

  • Buna capacitate de organizare

  • Operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu- avansat

  • Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Tip

  • Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor;s:

  • Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;Pro

  • Capacitatea de a lucra în mod colaborativ într-un mediu de echipă;

  • Capacitatea de a lucra cu deadline-uri stranse;

Ce oferim:

  • Mediu prietenos cu multiple oportunități de dezvoltare a carierei;

  • Salariu atractiv și compensații suplimentare anuale, în funcție de performanțele dumneavoastră și de sprijinul acordat echipei;

  • Posibilitatea de a crește într-un cadru profesional;

  • Abonament gratuit la sala de sport cu ESX;

  • Și multe altele.

Despre noi

ESX este cea mai mare rețea de centre sportive și săli de fitness din România.

În prezent abonamentul ESX îți oferă acces la aproximativ 500 de săli din 100 de oraşe ale ţării şi beneficii precum diverse programe educaţionale de fitness şi nutriţie.

Echipa ESX muncește din greu să aducă sportul în viețile oamenilor și să îi îndemne să adopte un stil de viață sănătos.

Aplica

Localitate

Bucuresti, Sectorul 1

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, Sectorul 1
ID: 268592007

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau