Navighează la conținutul principal
Chat

Notificari

Adaugă anunț nou
Postat 26 septembrie 2025

Asistenta Personala Manager – Cunoscator Engleza si Excel - telemunca

Firma cu activitate in SUA

Salariu

3 500 - 5 000 lei

Localizare

Pitesti

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Norma intreaga

Localizare

Pitesti

Descriere

Angajator:                 Doamna Expert Contabil cu activitate in SUA.

Loc de muncă:          la domiciliul angajatului (telemuncă).

Program de lucru:    full time – 8 ore/zi lucratoare, in intervalul orar 11 – 19. O ora pauza platita. Se ofera posibilitatea de flexibilitate in privinta orelor de lucru dupa minim 6 luni, depinzand de capacitatea angajatului de a-si autogestiona realizarea sarcinilor.

Salariul lunar net:

-           in primul an:                3.500 ... 4.500 lei depinzand de nivelul de cunoastere a limbii engleze si a programului Excel;

-           din al doilea an:          4.000 ... 5.000 lei depinzand de nivelul de competenta profesionala dobandita dupa primul an de activitate;

-           din al treilea an:          veniturile salariale se stabilesc in functie de nivelul de suport profesional oferit managerului (volumul si categoriile de activitati preluate din agenda de lucru a  managerului).

Pentru persoanele dornice de avansare si de cresteri salariale, se ofera si oportunitati de avansare in cariera.

Taxele salariale vor fi suportate de angajator. Salariatul va trebui sa inregistreze contractul de munca la ANAF si sa depuna lunar formularul D112 odată cu plata online a taxelor salariale rambursate de angajator.

 Bonusuri:      Prima anuala, in functie de rezultate.

 Descrierea muncii:

Ø    asistenta manager in toate activitatile digitale (se va lucra zilnic impreuna cu managerul); 

Ø    completarea diferitelor situaţii şi tabele periodice necesare, in Excel;

Ø    prelucrarea documentelor electronice prin folosirea programului Adobe; operațiunile frecvente ce se vor folosi: combinarea fișierelor, partajarea documentelor, marcarea documentelor, securizarea lor, extragere de text;

Ø    operare de date;

Ø    administrare de softuri;

Ø    managementul proiectelor;

Ø    cercetare internet;

Ø    munca de suport in crearea de articole si videouri informative pentru clienti.

 Cerinte:

Ø    Nivel de studii: minim liceu;

Ø    Experienta: minim 5 ani experienta in gestionare de date si documente intr-un departament de contabilitate, finante sau banci;

Ø    Cunoașterea limbii engleze, scris și citit, cel puțin la nivel mediu (comunicarile verbale cu managerul vor fi facute in limba romana);

Ø    Cunoastere la nivel mediu a programului Excel; functiile comune folosite fiind: creare tabele, formatare celule, sortare si ordonare date, formule (SUM,IF, MIN)

Ø        Persoană FOARTE organizată si atenta la detalii, punctuală, disciplinata, responsabilă, cu bune abilităţi de comunicare.

Aplica
ID: 293295773

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau