- Pagina principală
- Locuri de munca
- Personal administrativ - secretariat
- Asistent manager si secretariat
- Asistent manager si secretariat - Bucuresti - Ilfov
- Asistent manager si secretariat - Afumati
Asistenta administrativ birou (Office Administrative Assistant)
Salariu
4 500 - 6 500 lei
Localizare
Afumati
Tip contract
Determinat
Tip job
Full time
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Descriere
Despre Rol
Oferă suport administrativ directorului general și supraveghează activitățile din birou pentru a menține un mediu de lucru plăcut pentru echipă.
Responsabilități de rol
Suport administrativ pentru directorul general
Organizează întâlniri și aranjamente de călătorie pentru Directorul General și oaspeții regionali, stabilind detaliile întâlnirii.
Sprijină cu documente necesare ,prin preluarea comunicarilor primite, precum corespondenta, apeluri telefonice, email
Comunicare internă și coordonare birou administratie
Coordonează și supraveghează activitatea de Office Assistant
Asistență logistică si dministrativa pentru clienti si furnizori.
Asistarea conducerii în organizarea, planificarea și coordonarea agendei de zi cu zi a managementului;
Mentine si actualizeaza fisiere/ documente
Menține relații de încredere cu furnizorii si clienții
Stabilirea si organizarea comenzilor catre clienti si furnizori
Oferirea de suport clienților/potențialilor clienți
Crearea de rapoarte, analizarea, interpretarea și prezentarea datelor
Monitorizarea satisfacției clienților
Asista si sprijina cu documentele necesare Departamentul Contabil la nevoie.
Cunostinte Microsoft ( Excel, Word)
Localitate
Afumati,
Bucuresti - Ilfov
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?