Mesaje
Adauga anunt nou
  1. Pagina principală
  2. Locuri de munca
  3. Finante - contabilitate
  4. Contabilitate
  5. Contabilitate - Bucuresti - Ilfov
  6. Contabilitate - Bucuresti
  7. Contabilitate - Sectorul 6
Postat 06 aprilie 2024

Asistent manager - conta primara SAGA

Localizare

Bucuresti, Sectorul 6

Tip contract

Nedeterminat

Tip job

Full time

Nivelul de experienta: Fara experientaMobilitatea postului: Prezenta la locul de muncaProgram de munca: Program normalCUI / CIF: 26384592

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Descriere

Cautam colega noua !

Job-ul propus de noi este acela de Asistent Manager - contabiltate primara.

Cerinte:

  • Cunostinte Microsoft Office (Word-nivel mediu/ Excel-nivel mediu);

  • Persoana comunicativa, proactiva cu capacitate de lucru in echipa.

  • Orientare catre client, catre rezultate; 

  • Abilitati de planificare, organizare;

  • Cunostinte contabilitate primara (SAGA); 

 Responsabilitati:

  • Contactarea clientilor existenti din baza de date si programarea lor pentru verificarea echipamentelor aflate in service;

  • Administrarea si actualizarea bazei de date a clientilor prin introducerea documentelor emise;

  • Suport pentru echipele de service - verificare si intocmire de comenzi la solicitarea acestora;

  • Preluarea si direcţionarea apelurilor telefonice;

  • Prelucrarea comenzilor online si telefonice: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor si pregatirea formalitatilor pentru livrare;

  • Elaborarea si redactarea diverselor documente/rapoarte;

  • Acordarea de asistenta tehnica si comerciala clienţilor si/sau potentialilor clienti, stabilirea si mentinerea relatiilor cu acestia, precum si solutionarea eventualelor reclamatii venite din partea acestora, impreuna cu departamentul tehnic; 

  • Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; 

  • Intocmirea dosarului lunar cu documentele contabile; inregistrarea cronologica si sistematica în evidenta contabila (SAGA) a documentelor justificative;

  • Transmiterea documentelor contabile pentru verificare, expertului contabil;

  • Depunerea declaratiilor lunare intocmite de expertul contabil;

  • Raportari lunare/trimestriale catre furnizori;

  • Evidenta incasarilor si platilor cat si intocmirea zilnica a registrului de casa;

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant

  • Telefon de serviciu

  • Bonusuri in functie de performanta

  • Team building

Puteti trimite CV-urile la catalin punct radu at valtherm punct ro

Program de lucru: Luni - Vineri: 9:00 - 18:00

Daca vrei sa vii in echipa noastra pentru ca impreuna sa fim mai buni si sa oferim servicii de o calitate superioara te asteptam !

Intra pe pagina noastra si contacteaza-ne sau aplica aici si te vom cauta noi !

Aplica

Localitate

Bucuresti, Sectorul 6

Bucuresti - Ilfov

Bucuresti - Ilfov, Bucuresti, Sectorul 6
ID: 268632266

Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?

Descarca aplicatia pentru telefonul tau