Asistent Manager
Localizare
Hintesti
Tip contract
Nedeterminat
Tip job
Norma intreaga
Descriere
Suntem în căutarea unei persoane pentru postul de Asistent Manager, care să dețină abilități de coordonare si planificare:
Experiență anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj.
Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit).
Abilități excelente de comunicare, organizare și planificare.
Atenție la detalii și capacitatea de a prioritiza sarcinile.
Capacitatea de a lucra în echipă și de a interacționa cu diverse departamente.
Cunoștințe bune de operare a pachetului MS Office (Word, Excel).
Permis de conducere categoria B
Cunostinte utilizare Smartbill, Reges, Saga C - constituie un avantaj !
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
Gestionează și actualizează agenda Directorului General, asigurând planificarea eficientă a întâlnirilor și activităților zilnice;
Îndeplinește activități de secretariat: gestionarea documentelor, preluarea apelurilor, organizarea arhivei și a corespondenței.
Redactează rapoarte, documente oficiale, corespondență de protocol și comunicări interne/externe ;
Oferă suport Directorului General în implementarea și monitorizarea proiectelor aflate în derulare;
Menține o comunicare eficientă între Directorul General și celelalte departamente ale companiei;
BENEFICII: Salar fix, Tichete de masa,Telefon de serviciu, Abonament medical.
Ai o întrebare pentru angajator despre această ofertă?